M
mun mielipide
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kirpakka:Harvoin tänne avauksia teen ja nyt varmaan vielä vähemmän!
ja ehkäpä ihan hyvä niin, jos niissä avauksissa ei puhuta sinun asioistasi vaan muiden.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kirpakka:Harvoin tänne avauksia teen ja nyt varmaan vielä vähemmän!
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Alkuperäinen kirjoittaja kirpakka:No Näin mutta on meillä täällä aika monta kerrostaloa ja aika monta mummoakin asuu tässä kaupungissa joten ihmettelen jos joku aamulla soittelee ovikelloa ja kyselee että levitteletkö sä täällä naapureittes asiota!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kirpakka:No hupsistaAlkuperäinen kirjoittaja :|:Alkuperäinen kirjoittaja kirpakka:Kuinka niin? enhän sano tässä ees nimiä yms... Olen vaan niin järkyttyny että pakko purkaa johonkin!Alkuperäinen kirjoittaja :|:ehkä vähän ajattelematonta levitellä täällä juttuja, joita kuulet naapuriltasi pihalla.
joku pystyy kyllä päättelemään mistä paikasta ja kenestä on kyse. mummeli voi olla höpsähtänyt ja jutella omiaan tai sitten on oikeasti tapahtunut jotain ikävää ja se ei varmasti auta asiaa että täällä retostelet muiden asioilla. jos ei omasta elämästä riitä kerrottavaa niin jätä edes muiden elämä rauhaan.![]()
Oot tuolla profiilissasi maininnut asuinpaikkasi, että nyt kaikki sitten tietää jo missä kaupungissa tää on tapahtunut, vai mitä?
Muiden asiiden levittely on silti arveluttavaa, jää siitä sitten kiinni tahi ei.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Oikeasti munkaan mielestä tämmöset "kuulin pihalla tämmösen juorun" -jutut ei oikein kuulu asialliseen keskustelupalstameininkiin...