kauhea vuokralainen

  • Viestiketjun aloittaja kauhiaa
  • Ensimmäinen viesti
kauhiaa
Tänään sattumalta rapussa törmäsin naapurin mummoon, joka oli hänen seinänaapurinsa asunnon omistajien kanssa. Asunnon omistajat olivat tulleet katsomaan asuntoaan, ja ovi auki siinä sitten pyysivät minutkin katsomaan, millaiseen kuntoon oli vuokralainen asunnon jättänyt.
Siis ihan järkyttävää, lehtiä, paskaa, kissan ruokaa, kaikkea mitä nyt vaan voi olla oli yksiö täynnä, haju järkyttävä. Jääkaappi täynnä pilaantuneita ruokia jne. Iso kasa maksamattomia laskuja..
Oikein kävi sääliksi vuokranantajia, olivat vanha pariskunta ja tuumasivat vaan, että pitää kai alkaa siivoamaan.
Just on ollut näitä kuvia iltasanomissa ynnä muualla, mutta en olis uskonut, että meidän alakerrassa :/
 
vierailija
Minun äitini on vuokrannut asuntojaan n 7v ajan, muutaman kerran on asuntoihin sattunut huonot vuokralaiset. Kerran sattui vuokraamaan 3h perheelle jolla oli paljon lapsia, perhe tuli kaukaa katsomaan asuntoa koska äitini haluaa aina nähdä kasvokkain tulevat vuokralaiset, perheen isä ei kuulema päässyt tapaamiseen mutta äitini suotui vuokraamaan asunnon heille koska vaikuttivat kunnon tyypeiltä. Noh puolen vuoden päästä yksi vuokralaisten naapureista soitti että vuokralaiset häiriköivät muita rapun asukkaita ja että mustalaisia ramppaa rapussa ja kiipeilee parvekkeelle (asunto oli alin kerros). Olivat kuulemma myös hajottaneet kiukaan taloyhtiön saunasta lisäksi olivat tuhonnet kämpästä vessan ovet kun olivat yrittäneet päästä siitä läpi. Perheen mustalais-isä oli kutsunut koko suvun asumaan kotiinsa ja riehuivat sielä yötäpäivää. Kyllä tuli porukalle lähtö!
 
Ettei vaan ollut meidän edellinen vuokralainen.....
Siinä asui nuorehko nainen lapsensa kanssa. Keittiö täynnä likaisia astioita, ainut "järkevä" huonekalu oli lapsen sänky. Joka paikassa tavaraa, kaikki laskut avaamatta. Tavarat lompakosta lähtien ympäri asuntoa. Sotkua, sotkua ja likaa
Lapsen lelujen seassa lattialla oli ruuveja ja pullonkorkkeja.
Ja ei maksanut vuokriaan.
Tein sossuun lastensuojeluilmon ja nainen menetti lapsensa huoltajuuden -onneksi.
Ei tyhjentänyt asuntoa vaikka monta mahdollisuutta annettin, lopulta kannettiin kaikki roskiin
 
vierailija
Ettei vaan ollut meidän edellinen vuokralainen.....
Siinä asui nuorehko nainen lapsensa kanssa. Keittiö täynnä likaisia astioita, ainut "järkevä" huonekalu oli lapsen sänky. Joka paikassa tavaraa, kaikki laskut avaamatta. Tavarat lompakosta lähtien ympäri asuntoa. Sotkua, sotkua ja likaa
Lapsen lelujen seassa lattialla oli ruuveja ja pullonkorkkeja.
Ja ei maksanut vuokriaan.
Tein sossuun lastensuojeluilmon ja nainen menetti lapsensa huoltajuuden -onneksi.
Ei tyhjentänyt asuntoa vaikka monta mahdollisuutta annettin, lopulta kannettiin kaikki roskiin
Hyvä, että tällasia ihmisiä vielä löytyy,jotka uskaltaa tehdä lastensuojeluilmotuksen! Iso kiitos sulle siitä, varmasti oli lapsen parhaaksi
 
  • Tykkää
Reactions: samperi
vierailija
Mä en ymmärrä noita jotka sikailee vuokra-asunnoissa. Pirun kurjaa!

Mä oon aina asunut vaan vuokralla ja pidän asunnon aina mahdollisimman hyvässä kunnossa. Toki normaalia elämisen jälkeä aina tulee. Mutta jynssään ja puunaan ja pidän paikat siisteinä.
Kun eihän se ole mun asunto, mä vaan "lainaan" sitä.
Ja otan itsekin aina kuvia ennen kuin muutan uuteen asuntoon ja kuvia pois muuttaessani. Ettei tuu mitään ongelmia.
 
vetonaula
Minun äitini on vuokrannut asuntojaan n 7v ajan, muutaman kerran on asuntoihin sattunut huonot vuokralaiset. Kerran sattui vuokraamaan 3h perheelle jolla oli paljon lapsia, perhe tuli kaukaa katsomaan asuntoa koska äitini haluaa aina nähdä kasvokkain tulevat vuokralaiset, perheen isä ei kuulema päässyt tapaamiseen mutta äitini suotui vuokraamaan asunnon heille koska vaikuttivat kunnon tyypeiltä. Noh puolen vuoden päästä yksi vuokralaisten naapureista soitti että vuokralaiset häiriköivät muita rapun asukkaita ja että mustalaisia ramppaa rapussa ja kiipeilee parvekkeelle (asunto oli alin kerros). Olivat kuulemma myös hajottaneet kiukaan taloyhtiön saunasta lisäksi olivat tuhonnet kämpästä vessan ovet kun olivat yrittäneet päästä siitä läpi. Perheen mustalais-isä oli kutsunut koko suvun asumaan kotiinsa ja riehuivat sielä yötäpäivää. Kyllä tuli porukalle lähtö!
Eipä sitä niin vaan kämpästä häädetä, se kestää aikaa.
 

Yhteistyössä