Kauhea tilanne, olen kai raskaana :( Ja en todellakaan halua !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wizz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noo, minusta taas tämä spekuloiminen on nyt täysin turhaa, koska raskautta ei ole vielä edes varmistunut, niin miksi kiusaat itseäsi nyt miettimällä tätä kaikkea? Nyt ensimmäisenä menet tekemään sen testin ja sitten mietit ratkaisujanne...

Itsekäs olen, kyllä. Tämähän on minun elämäni ja saatte kauhistella ihan niin paljon kuin haluatte.
Keskeytyhän ei ole murha, muutenhan siitä joutuisi rikosoikeudelliseen vastuuseen.
Testi näytti + mutta vuoto alkoi illalla. Aamulla tuli joku tosi iso hyytymä kun kävin vessassa.
Luonto hoitaa asian :) Kiitollinen olen, muuta en voi sanoa.

Itsekäs olen, kyllä. Tämähän on minun elämäni ja saatte kauhistella ihan niin paljon kuin haluatte.
Keskeytyhän ei ole murha, muutenhan siitä joutuisi rikosoikeudelliseen vastuuseen.
Testi näytti + mutta vuoto alkoi illalla. Aamulla tuli joku tosi iso hyytymä kun kävin vessassa.
Luonto hoitaa asian :) Kiitollinen olen, muuta en voi sanoa.

Varmista testillä kuitenkin parin viikon päästä onko mennyt kesken. Vuoto ei sitä takaa.

Kuten sanoin, se tuntuu niin lopulliselta :/
Mitäs jos haluankin vaikka 10 vuoden päästä vielä lapsen?
Olen kuitenkin "vasta" 30-vuotias.
Ehkä kokeilen horminikierukkaa, se vaikuttaa paikallisesti ja ehkä sopisi sen takia.

Onpas, aikuismasia vastauksia täällä. Kaikkihan eivät tee samoin kuin sinä niinpnii..

En ole ikinä ollut abortinvastanen tai puolestakaan, mutta eikö kuitenkin olisi vähän hassua, jos ei uuden elämän tappaminen herättäisi tunteita?

Mun mielestä kyseessä ei kuitenkaan ole mikään "jos mä nyt leikkaan tän tukan lyhyeksi niin olenko sit pitkään ruma" tms. Tää on vakava asia ainakin minun mielestäni.

Elämä on alkanut ja sillä siisti.
Ap, mun mielestä teet kyllä itsekkäästi ja väärin jos et kuitenkaan ole valmis strerilisaatioon. Et sä saa tuota vauvaa elämään enää myöhmmin uudelleen.

Ihan sama kun valitsisit neljästä lapsestasi, että kenet tapat.

Abortti pitäisi tehdä vain sillon kun ei oikeasti ole MITÄÄN edellytyksiä huolehtia lapsesta. Mukavuussyyt EI ole sellaisia! Jos on tilaa ja rahaa neljälle ja perhe kasassa, niin ei ole mitään syytä tappaa sitä viidettä. Ihan oikeasti miettikää nyt, kyseessä on elämä!

Oho, aloin vaahdota.. Kai se on se kun on saanut oman lapsen.

[QUOTE="huh";25769341]Sinusta sterilisaatio ois peruuttamaton ja oman vauvan murha ei?

Toivon että halvaudut alaraajoistasi niin ettei enää tee mieli hinkata munaa pillussasi. Kun et kerta tajua että siitä voi raskautua.[/QUOTE]

Varaapa itselles lekuriaika, ei oo normaalia tommonen.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Ja ap, oletko sä todella niin tyhmä ja sydämetön, että jos laki ei sano että kyseessä on murha, niin siinä ei ole mitään pahaa tai väärää?? Et siis osaa ajatella omalla päällä ja tuntea sydämellä?? Pitääkö kaikki väärä olla rangaistuksen uhalla kiellettyä?? Miten jossain maassa kun saa kivittää hengiltä, sekö on oikein kun ei laki kiellä??

Tyhmä olet ja toivottavasti et saa ikinä enää lapsia jos niitä joskus haluaisitkin. Taisi alkiokin todeta että äkkiä helevattuun täältä, tuo nainen ei ole hyvä äidiksi! :)

Alkuperäinen kirjoittaja että näin;25776600:
Ja ap, oletko sä todella niin tyhmä ja sydämetön, että jos laki ei sano että kyseessä on murha, niin siinä ei ole mitään pahaa tai väärää?? Et siis osaa ajatella omalla päällä ja tuntea sydämellä?? Pitääkö kaikki väärä olla rangaistuksen uhalla kiellettyä?? Miten jossain maassa kun saa kivittää hengiltä, sekö on oikein kun ei laki kiellä??

Tyhmä olet ja toivottavasti et saa ikinä enää lapsia jos niitä joskus haluaisitkin. Taisi alkiokin todeta että äkkiä helevattuun täältä, tuo nainen ei ole hyvä äidiksi! :)

Olet päästäsi todella sairas!

Alkuperäinen kirjoittaja että näin;25776600:

Toivottavasti sulle tuli hyvä olo purkautumisestasi :)
Kyllä lapseni vaikuttavat oikein tyytyväisiltä, nyt lähdetäänkin paistamaan makkaraa ja pulkkailemaan.
Hyvää päivän jatkoa !

Yhteistyössä