Kauhea nälkä, jatkuva syöpöttely... Synnytys lähestyy??

Eli kokemuksia haluaisin kuulla.. Onko muilla jatkuva nälkä ja ns. tankkaaminen ennakoinut synnytyksen alkamista..?

Esikoinen syntyi käynnistyksellä, joten kokemusta ei ole. Rv nyt 38+6..

Riesaksi tullut myös viimepäivinä jatkuva närästys.. Silloin tällöin on muuten närästänyt raskauden aikana, mutta nyt jatkuvaa. Ei auta rennie kun pieneksi hetkeksi ja taas alkaa..
 
Minulla ruokahalu kasvoi synnytyksen lähestyessä ja ihmettelin sitä kovastikin, kun olin juuri lukenut, että monella ruokahalut nimenomaan vähenevät loppuvaiheessa... Ja sinä päivänä, kun supistukset alkoivat, söin aivan hulluna :)

Närästystä itsellä kesti koko raskauden.
 
Mulla on kaks edellistä päivää ollu ihan koko ajan nälkä... :D Voisin syödä ihan vaik klon ympäri. Kahden aiemman raskauden kohdal en kyl muista tällaista tapahtuneen.. Nyt mulla vkoja 37+2. Joten tiiä häntä ,onko tää sitä "tankkausta" ennen suurta loppukiriä :D
 
ei todellakaan! mulla ainakin ruokahalu väheni just pari päivää ennen ja maha tyhjeni luomusti ennen kuin ekat supistukset edes alko.Siinä itse touhussa ei sitten mitään tehnyt mieli syödä ja synnytyksen jälkeen saamani paahtoleipä oli ehka elämäni paras ateria tähän mennessä. :D
 

Yhteistyössä