Kauhea morkkis...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karo_liina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Karo_liina

Vieras
Täytyypä tännekin kirjoittaa ihan omaa mieltä purkaakseni...

Eli ongelmani on se, että olin viikonloppuna kaveriporukalla baarissa ekaa kertaa tytön 7kk syntymän jälkeen. Viimeksi olin viihteellä lähes 2 vuotta sitten samaisessa baarissa. No silloin aiemmalla kerralla tapasin tällä baarireissulla erään mukavan miehen, jonka kanssa jutustelin jonkin aikaa ja lähdettiin sitten samassa porukassa jatkoillekin, joista tosin poistuin melko pian nukkumaan kotiin. Eipä siinä siis sen kummempaa. Nyt siis olin pitkän tauon jälkeen baarissa ja tapasin taas tuon saman miehen. Taas juttelimme melko pitkään ja hän pyysi minua mukaansa jonnekin jatkoille, mutta en luojan kiitos sinne lähtenyt. Mitään ei siis tapahtunut, paitsi että hän kyllä kysyi minulta, olenko naimisissa ja vastasin tähän vaan jotain ympäripyöreää kuten "mistä niin päättelit". Itselleni jäi kuitenkin kauhea morkkis omasta käytöksestäni ja en voi olla miettimättä, käyttäydyinkö jotenkin flirttailevasti ja miksi en suoraan kertonut olevani naimisisssa. Olenko ihan hölmö, kun tällaisia mietin vai pitäisikö kertoa asiasta miehelleni? Toisaalta ei kuitenkaan mitään kerrottavaa ole ja tiedän, että hän saattaa kuvitella asiassa olleen muutakin. Olen varsin onnellisessa parisuhteessa ja kahden pienen lapsen äiti, joten en tosiaankaan edes harkitsisi mitään syrjähyppyjä, mutta oma käytökseni jäi kuitenkin vaivaamaan mieltä...

Yhteistyössä