Kauhea krapula :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lady of the lake
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lady of the lake

Vieras
Olin eilen työpaikan kesäkauden päättäjäisissä ja nyt aivan järkyttävä olo vieläkin :x Juotua tuli liikaa, koko ajan oli joku tarjoamassa kierrosta.Mulle kun ei viina sovi ollenkaan, en tykkää viinahumalasta.Juon mieluummin olutta, jos jotain alkoholia juon.Noiden shottien vuoksi pää oli puoli päivää halkeamispisteessä ja vieläki on aivan höntti olo.Mulle tulee nykyään aina krapula juomamäärästä riippumatta ja sen vuoksi vituttaa nämä seuraavat päivät ku ei kykene mihinkään, vaikka niitä harvoin onkin.Omaa syytä joo, mutta ketuttaa silti.Taitaa olla aika siirtyä alkoholittomiin juominkeihin, tästä ku on huvi kaukana :|

Juo runsaasti nestettä kun krapula johtuu pääasiassa nestehukassa (alkoholi aiheuttaa sen että nestettä poistuu enemmän kehosta kun pystyy juomaan sitä ) joten aina illalla drinkkien välissä vettä ja illalla ennen nukkumaanmenoa myös ja jos yöllä herää niin taas vettä lisää ja herättyä myös :D

Tosin en itekkään muista aina juoda vettä ja eipä se aina ees autakkaan jos on sekaisin juonu ihme ainesosia :whistle: ;)

Mulla tulee krapulassa päänsärky siitä, kun verensokeri laskee. Eli pakotan itseni syömään jotain suolaista (yleensä pizzaa) heti aamusta, vaikka kuinka yököttää.
Kerran särki päätä kamalasti ja en kärsinyt sitä tyynyltä nostaa, mies on nauraen syötti mulle italianpataa. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja SalattuElämä:
mehujää maistuu minulla krapulassa

peesaan. Tavallinen jätski on myös hyvää. Joskus olen istunut talvipakkasella ulkona ja syönyt vaniljajäätelöä krapulassa. Toinen mikä on hyvää on sopat. Onneksi nyt ei oo pitkään aikaan ollut krapulaa (rv 34+2) eikä varmaan tulekaan pitkään aikaan. Koitahan parannella itseäsi, suihku on aina kans krapulassa ihana..

:saint:

ite en oo kokeillu mutta muistan kun veli täytti 18v ja kaverit hakivat karja-auton lavetilla ryyppäämään. Seuraavana aamuna toivat krapula lääkkeen:
Lasillinen appelsiini tuoremehua sekoitettuna raaka kananmuna ja puoli purkkia mango vauvan sosetta(aspiriini paketin kera). Ilmeisemmin se autto kun ei ollut puolta päivää pahnoilla.

Yhteistyössä