Sydänystävä muutti tuossa juhannuksen alla pariksi vuodeksi ameriikan maalle ja kyllä tässä on ollut sopeutumista ja kauheaa ikävää kun toinen on niin kaukana.Tietysti pidämme sähköpostitse ja facebookin välityksellä yhteyttä sekä mesen kautta,samoin soitellaan välillä skypen kautta mutta ei se ole sama kuin istahtaa ystävän kanssa kahvikupposen ääreen ja turista turhia=).
Ja välillä tulee oikein paniikki kun tulee jotain kerrottavaa ja toinen ei ole mesessä,ei facebookissa eikä tiedä koska sähköpostin lukee.aikasemmin senkun tyrkkäsi viestillä tai pirautti.
On tää vaan kauheeta :ashamed: .
Äsken kävin facebookissa ystävä oli lähettänyt mulle nallen jossa luki missing you.Meinasi ihan itku tulla ja ikävä tuli heti laakista.
Pienet (mulle tosin suuret) ne on murheet mulla näin lauantai-iltana.
Ja välillä tulee oikein paniikki kun tulee jotain kerrottavaa ja toinen ei ole mesessä,ei facebookissa eikä tiedä koska sähköpostin lukee.aikasemmin senkun tyrkkäsi viestillä tai pirautti.
On tää vaan kauheeta :ashamed: .
Äsken kävin facebookissa ystävä oli lähettänyt mulle nallen jossa luki missing you.Meinasi ihan itku tulla ja ikävä tuli heti laakista.
Pienet (mulle tosin suuret) ne on murheet mulla näin lauantai-iltana.