Kauhea hammassärky

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auts

Vieras
ja nukkumaan pitäs mennä :/ Oisko mitään kikkakakkosia kellään? Otin yhden buranan, vaikken saisi, raskaana olen. Mutta kaapissa ei ole sit muuta ku suppoja :D Mut ei tunnu auttavan..
Huomenna pääsen hammaslääkääriin..

Juu ei siihen yks burana auta, mutta älä ota muuta, koeta kärvistellä ja toivoa että tulee nopeesti aamu. Mulla oli yks juhannus hammas kipee, olin ollut ennen hammaslääkärissä jo kahdessa eri paikassakin ja ei se särki. Söin miehen mikreenilääkkeet, ne vähän auttoi, mutta en kyllä ollut raskaana enkä edes humalassa, mutta lääkkeet meni kyllä päähän ja särki silti.

pureskele purkka ja laita sen kipeen hampaan päälle tai purskuta suolavedellä. ja jos otat särkylääkettä niin anna sen lääkkeen sulaa siinä kipeen hampaan päällä. maistuu helvetin pahalta, mut toimii.. tsemppiä tulevaan yöhön!!

No kaiken huipuks tuo burana on nestemäinen kapseli, ni ei oikein sula varmaan hampaan päällä :D Mut mä löysin tolta kaapista lasten banaaninmakusia, uskaltaisikonhan niitä ottaa jonkun ajan päästä, jos burana ei tule auttamaan ollenkaan..?

Tuttavani käytti viinaa hammassärkyyn raskaanaollessaan. Siis piti sitä viinaa hetken aikaan siellä poskessa, missä kipeä hammas oli, ja purskautti sitten pois. Kuulemma turrutti vähän :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Tuttavani käytti viinaa hammassärkyyn raskaanaollessaan. Siis piti sitä viinaa hetken aikaan siellä poskessa, missä kipeä hammas oli, ja purskautti sitten pois. Kuulemma turrutti vähän :)

No ei meillä oo viinaakaan.. Ollaan tässä muuttamassa, niin viunat on tuolla uudessa asunnossa.
Ei kai tässä muu auta, ku ootella hetki vielä. Tuntuu tuo burana hiukan auttavan nyt. Mutta jos saan unta, niin tiedän kyllä mihin herään sit parin tunnin päästä :/

Yhteistyössä