kauankohan

  • Viestiketjun aloittaja mietiskelijä
  • Ensimmäinen viesti
mietiskelijä
Heippa kaikki!Mulla todettiin keskenmeno muutaman päivän vajaa 3 viikkoa sitten..Mulle tehtiin lääkkeellinen kohdun tyhjennys.
Nyt kysyisinkin teiltä joille myös tehty lääkkeellinen tyhjennys et kauanko vuotonne kesti.Itellä oli viikon verran sellasta tosi runsasta vuotoa ja nyt sit tää loppu pari viikkoa ollu sellasta tuhruvuotoa et ei sidettäkään tarvii kokoajan pitää mut veskis ku käy ni paperiin kyl tulee aina pikkasen verta..Sit toinen kysymys et kuinka kauan teillä kulu aikaa siitä et tuli ekat menkat tyhjennyksen jälkeen..Mä niin tahtosin jo päästä yrittämääään uutta vauvaa mutku ei oo menkatkaan viä tullu enkä oo kyl siä jälkitarkastuksessakaan viä käyny..Mitä siä jälkitarkistukses muuten tehään?
Nii ja saa nekin vastata kelle tehty kaavinta,mut aattelin vaa et onkohan noissa vuodoissa ym jotain eroo ku on tehty kaavinta tai lääkkeellinen tyhjennys.Voimia kaikille keskenmenon kokeneille :hug:
 
liima
heippa! Mulla oli vuosi sitten keskenmeno,rv.8...ekaksi yritettiin lääkkeillä poistoa...tiputtelin pari viikkoa ja lopuksi jouduin aatonaattona kaavintaan...kurja kokemus! ja senkin jälkeen sitten vielä tiputtelin pari-kolme viikkoa...
 
manhattan
mulla aikanaan kans kun huomattiin et sikiö kuollut, eka yritettiin tuota lääketieteellistä tyhjennystä, vuosin toista viikkoa niin et sai olla pampers jalkovälissä!kun vuoto ei loppunut, kaavittiin, vuotoa hyvin niukasti sen jälkeen, kesti noin viikon!menkkoja ei kuulunut sen jälkeen kolmeen kuukauteen ja käynnistettiin sit teroluteilla!
 
Mul oli sama tilanne rv.9.Vuoto kesti n.2 viikkoa ja ekat menkat tuli tasan 6 viikkoo toimenpiteestä.Raskaaksi tulin uudestaan kun oli kahdet kuukautiset ollu kaikki sujui hyvin ja poika 3kk uinuu sängyssään.Voimia sulle!
 
pipari harmaana
Mulla oli kesällä keskeytynyt keskenmeno, joka sitten käynnistettiin lääkkeillä. Ja minä vuosin ihan hillittömästi ja oksensin...olin lähdössä jo sairaalaan. kymmenisen tuntia tuota kesti hikoilua, lorinaa ja oksentelua ...ja täyttä voimattomuutta. Kuukautisten kaltaista vuotoa oli sitten pari viikkoa, jos muistan oikein (olen yrittänyt unohtaa koko tapauksen)
Jälkitarkastuksessa minut ultrattiin eli katsottiin oliko kohtu kokonaan tyhjentynyt ja sitten laitettiin vielä muutamia kertoja verikokeisiin, jossa katsottiin miten raskaushormonit poistuvat elimistöstä. Vajaa pari kuukautta tuota koko ruljanssia kesti. Seuraavat kuukautiset tulivat melko normaalisti.

Me emme odottaneet kuukautisten alkamista yrittämisessä, koska ainoa haitta oli kuulemma siinä se, ettei osaa määrittää laskettua-aikaa tarkasti. (varmistin asian gyneltä, neuvoi kuitenkin odottamaan menkkoja) (Meillä raskaus on vähän suuremman työn tulos, niin uskalsimme koettaa estelyistä huolimatta)

Voimia sinulle!
 

Yhteistyössä