kauankohan tää flunssa, tai mikä lie onkaan, oikein kestäää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
viikko sitten alkoi huimauksella, ja tämä viikko on mennyt kuumeessa. Muuten on vähän nuhaa, mutta ei mitään kovaa yskää tms. tosin kurkkua ja korvia välillä valittelee, mutta ei niin, että niistä hirveästi vaivaa olisi. kyseessä siis 7 vuotias.
Muut lapset myös kuumeessa, ja kuopuksella siihen päälle vielä ärhäkkä silmätulehdus.

Säälittää nuo pienet, saisivat jo parantua!

Niinpä. Saisi jo loppua. Meillä on koko perhe taudissa. Kuume sahaa, yhdellä nuha, kahdella yskä, mulla yleistä kolotusta, joillain päänsärkyä. Kurjinta on, kun vauvakin on sairaana. Täytyis jaksaa sen oloa helpottaa, vaikka itsekin on ihan voimaton.

Meidän perheessä lämpöily kesti viikon, paitsi nuorimmaisella yhdeksän päivää. Kova yskä, päänsärkyä, kolotusta, nuhaa, kuvotusta jne. Lämpöilyn jälkeen meni muutama päivä ennen kuin saattoi olotilaansa sanoa normaaliksi.

Itse sairastuin ensimmäisenä ja muut viisi päivää mun jälkeen. Siinä sitten vielä puolikuntoisena hoidin kolmea potilasta. Tätä ennen meillä oli vesirokko lapsilla. Tuntuu etten ole tämän vuoden puolella juuri ulkoilmaa nähnyt saati öitäni nukkunut..

Yhteistyössä