kauankohan mä oon pönttö sekaisin? (lyrican aloitus )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
:whistle:

noita ihan laimeimpia sain hermosärkyyn ja oon vasta 3pv ottanu yhden illalla, pitäis ottaa 2-3 päivässä, mut nyt jo nuppi sekaisin..helpottaako tää tästä vai oonko mä näin pöllyssä noita syödessä?

ja ei, kipuun ei oo vielä auttanu ollenkaan..|O

Kyllähän se aikansa ottaa. Hermosärky on monella tapaa v.mäinen homma. Pahimmassa tapauksessa kun lääkkeitä popsii päätyy siihen, että ylläpitää lääkkeillä särkyä. Eli olehan varovainen. Toivottavasti et joudu käyttämään lääkkeitä kauaa.

Missä sinulla särky on? Oletko kuullut kapsaisiini laastarista. Kannattaa ottaa selvää voisiko auttaa tapauksessasi.

Varmaan viikon kaks, ei sitä tiedä kun on niin yksilöllistä. Itse otin Sirdaludin(relaksantti) yks ilta, ja seuraava päivä meni pilalle, kun olo oli niin kamala. En kyllä ruppee pilaamaan päiviäni sen enempää. Niitäkin pitäs ottaa päivällä myös, mutta lekurille sanoin etten suostu kuin yöksi ottamaan.

kyynärpäässä, leikattiin viime vuonna toukokuussa hermopinne ja nyt on alkanu vaivaamaan oikein urakalla sit uudestaan..ennen leikkausta oli kramppeja, puutumista ja ajottaista kipua, nyt sit puutumista ja kamala kipu..
särkee ranne, nivelet sormissa jne

työpaikka lääkäri meinas et on hermo arpeutunut leikkauksen jälkeen.Laitto lähetteen ortopedille, 8-30pv kiireellisyydellä joten toivottavasti pääsen sinne nopsaan.

Yhteistyössä