Kauanko zoloftin sivuvaikutukset kestäneet?

Kahden viikon jälkeen on kontrolliaika ja silloin sivuvaikutusten pitäis olla ohi, mutta kestääkö tää oksetus ja hikka sinne asti... Kyllä mä ton huonon olon kestän, mutta hikka alkaa jo oleen rasittava kun toista vuorokautta kestänyt.
 
sattt
Nolla päivää. Ei sivuoireita 100mg:lla.
150mg teki karseaa hikoilua jne.

Aloitusoireet eli mun tapauksessa tärinä ja jotain muuta lievää, kesti ehkä reilut parisen viikkoa.
 
sattt
Tarkotat varmaan sertraliinia. Kesti alle viikon semmonen ruokahaluttomuus ja oksuolo, ja joka kerta kun annostusta nostettiin.
No eikö se jo aloituksessa tule ilmi, että tarkoittaa :O
Se kun on Zoloftin vaik.aine.
-


ALOITTAJA:

Kokeile hikkaan Rennietä ja/tai esim. maitorahkaa sellaisenaan.
Ei ehkä uskoisi, eikä pitäisikään poistaa, mutta mulla jatkuva hikka lähtee Renskalla tai maitorahkalla :)
 
Htt
Mulla meni kuukaus-kaksi että lakkas väsyttämästä. Sertralin siis sai mut nukkumaan 14+ tuntia vuorokaudessa ja muunakin aikana ei silmät meinannu pysyä auki. Mutta meni ajallaan ohi ja ei oo tullu takas.
 
kaikkia kans
mulla teki zoloft unettomuuden ja hyperaktiivisuuden. seuraavaks p.llä alkava lääke skitsotti. mikähä se oli? pa-roxetiini joku. sitten serotox. nyt menee sertralin ratiopharmi. Aina jotain vaivaa. sähköiskuja lainausmerkeissä, oksetusta, huippausta. Lopettaa jos koittaa ni menee taju ja hermot. Että kyllä lääketehtaat tekee rahaa!!!!!! Koskaan päässy mihkä oikeeseen hoitoon. nappia vaan nassuun...
 

Yhteistyössä