Hei vaan taas!
Mulla osui tuo hoito niin,että menkat oli juuri loppuneet ja vika hoitokerta oli vko ennen menkkoja,jotka sitten jäivät tulematta =0)
Luulen,ettei ko vaivaan tarvitse tuossa akupunktiossa olla mitenkään erikoistunut,vaan siinä on kyse akupisteiden ärsytyksestä aina vaivakohtaisesti..
Itsekin aloin käymään ko hlö:n luona hierottavana ja sitten vaan sattumalta kysäisin näistä luomuhoidoista,kun hinnastosta näin (mikä oli hänellä pukkarin seinällä),että hän on myös fysioterapeutti ja vyöhyketerapeutti sekä akupunktiota käyttävä! (oli myös kasvo,jalka ym. hoitoja!)
Itse olin lähinnä kiinnostunut tuosta vyöhyketerapiasta,mutta hierojani suositteli akupunktiota,joka kuulema auttaa nopeammin jos on auttaakseen! Eli ymmärsin niin,ettei välttämättä auta kaikilla,vaivasta riippuen tuokin...
Jos ajattelit ko hoitomuotoa kokeilla,niin kannattaa tarkistaa vielä hoitoa antavalta,että varmasti on kouluttautunut kunnolla,kun olen kuullut sellaisistakin akupunktion antajista jotka ovat ""muutaman tunnin"" kursseja käyneet!!! Tai lähinnä itseäni varoiteltiin moisista..
Kysyin vielä hierojaltani,että mikä aika kuusta olisi paras hoidolle,niin hän sanoi ettei sillä niin ole merkitystä,mutta jos on menkat ""päällä"" saa varautua siihen,että vuoto hetkellisesti muuttuu runsaammaksi!
P.S.Jos vaivasi on hormonaalinen,luulen että ko hoito auttaisi myös sinua,tsemppiä ja onnea yritykseen!Netistä muuten löydät googlettamalla akupunktio,asiasta lisää infoa!