Kauanko yrititte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haavenna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me yritettiin noin 1v. Hirveetä aikaa. Kun ei alkanut kuulua oli pakko tilata sit aika väestöliiton lapsettomuus klinikalle. Sinne jonotettiin pari kk. Onneksi olin tajunnut mittailla lämpöä muutaman kuukauden ja huomasin itekkin et mitään lämmön vaihteluja ei tapahdu. Eli mulla ei ollut ovulaatiota ollenkaan tai jos oli niin harvoin. Hormooni toiminta sekaisin. Sit alkoikin hoidot. Toisella inseminaatio yrityksellä tulin raskaaksi. Nyt kolme lasta. Toiset kaksi tulleet ihan luomusti ;) Itse olen päätellyt, että kun olin syönyt e-pillereitä aikoinani useita vuosia niin siitä johtui tämä hormoonitoiminnan sekaisinolo.

Esikoiselta meni 9 kk:tta, toisen raskauden alkamiseen 3kk:tta (päättyi km) ja nyt kolmanteen vuosi ja 1kk:si. Kaikki luomuja,tosin viimeisimpään kävin 3X kuurin akupunktiossa.

Pillerit lopetin yli vuoden ennen yritystä. Ensimmäiseen raskauteen meni n. 1,5v, meni kesken. Toiseen raskauteen meni taas kauan n.1v ja sekin meni kesken.
Parempaa onnea odotellessa..

ASV!huomasin,että olet kirjoitellut tuolla tuhruilijoissa.Itse kärsin myös tiputtelusta ennen menkkoja.huomasin, että kerroit akupunktion tehonneen, ja että tulilt raskaaksi, mutta tiputtelua oli vissiin siinäkin kierrossa?Milloin se alkoi siinä kierrossa ja kauanko kesti?

Hei vaan!
Kyllä minulla akupunktiosta oli apua,koska nyt raskaana rv 5+6 =0)
Mulla kanssa oli tuota tiputtelua aina ennen menkkoja,välillä parikin vkoa,mutta yleensä n vko. Tiputtelua jatkui myös ""hoidon"" aikana ja varsinkin akua seuraavana päivänä. Itseasiassa hieman jänskättää tämän raskauden kanssa,koska vieläkin valkovuoto on enemmänkin vaal.ruskeaa,kuin valkoista,mutta moni on sanonut,että alkuraskaudessa saattaa olla tämänmoista vuotoa ja jos tämäkin raskaus päätyisi km,niin sitten on niin tarkoitettu,koitan olla liikaa pohtimatta asiaa ja antaa ajan vaan näyttää kuinka käy...
Tiputtelu alkoi tuossa raskautumiskierrossa reilu vko ennen,kun menkkojen piti alkaa ja loppui kaksi pvää ennen kun menkat olisi alkaneet vaan olivatkin myöhässä ja tein positiivisen testin =0)
Onnea muillekin yritykseen ja akupunktiota suosittelen näin luomuhoitona!!!
P.S. eipä meinannut tänään hierojani uskoa korviaan,kun kysyi,oliko akusta ollut mitään apua ja vastasin siihen että juu,menkat 2 vko:a myöhässä ja 2 +testiä tehty :))

Kiitos vastauksestasi ASV ja onnea vielä plussasta!Kiva tietää, että on ehkä jotain mahdollisuuksia tiputtelusta huolimatta, eikä toivo oo välttämättä täysin turhaa, vaiks tiputtelua oliskin..Muuten, missä vaiheessa kiertoa otit sitä akupunktiota?oliko se joku naistenvaivoihin erikoistunut akupunktion tekijä???

Hei vaan taas!

Mulla osui tuo hoito niin,että menkat oli juuri loppuneet ja vika hoitokerta oli vko ennen menkkoja,jotka sitten jäivät tulematta =0)
Luulen,ettei ko vaivaan tarvitse tuossa akupunktiossa olla mitenkään erikoistunut,vaan siinä on kyse akupisteiden ärsytyksestä aina vaivakohtaisesti..
Itsekin aloin käymään ko hlö:n luona hierottavana ja sitten vaan sattumalta kysäisin näistä luomuhoidoista,kun hinnastosta näin (mikä oli hänellä pukkarin seinällä),että hän on myös fysioterapeutti ja vyöhyketerapeutti sekä akupunktiota käyttävä! (oli myös kasvo,jalka ym. hoitoja!)
Itse olin lähinnä kiinnostunut tuosta vyöhyketerapiasta,mutta hierojani suositteli akupunktiota,joka kuulema auttaa nopeammin jos on auttaakseen! Eli ymmärsin niin,ettei välttämättä auta kaikilla,vaivasta riippuen tuokin...
Jos ajattelit ko hoitomuotoa kokeilla,niin kannattaa tarkistaa vielä hoitoa antavalta,että varmasti on kouluttautunut kunnolla,kun olen kuullut sellaisistakin akupunktion antajista jotka ovat ""muutaman tunnin"" kursseja käyneet!!! Tai lähinnä itseäni varoiteltiin moisista..
Kysyin vielä hierojaltani,että mikä aika kuusta olisi paras hoidolle,niin hän sanoi ettei sillä niin ole merkitystä,mutta jos on menkat ""päällä"" saa varautua siihen,että vuoto hetkellisesti muuttuu runsaammaksi!
P.S.Jos vaivasi on hormonaalinen,luulen että ko hoito auttaisi myös sinua,tsemppiä ja onnea yritykseen!Netistä muuten löydät googlettamalla akupunktio,asiasta lisää infoa!

Hei vaan taas!

Mulla osui tuo hoito niin,että menkat oli juuri loppuneet ja vika hoitokerta oli vko ennen menkkoja,jotka sitten jäivät tulematta =0)
Luulen,ettei ko vaivaan tarvitse tuossa akupunktiossa olla mitenkään erikoistunut,vaan siinä on kyse akupisteiden ärsytyksestä aina vaivakohtaisesti..
Itsekin aloin käymään ko hlö:n luona hierottavana ja sitten vaan sattumalta kysäisin näistä luomuhoidoista,kun hinnastosta näin (mikä oli hänellä pukkarin seinällä),että hän on myös fysioterapeutti ja vyöhyketerapeutti sekä akupunktiota käyttävä! (oli myös kasvo,jalka ym. hoitoja!)
Itse olin lähinnä kiinnostunut tuosta vyöhyketerapiasta,mutta hierojani suositteli akupunktiota,joka kuulema auttaa nopeammin jos on auttaakseen! Eli ymmärsin niin,ettei välttämättä auta kaikilla,vaivasta riippuen tuokin...
Jos ajattelit ko hoitomuotoa kokeilla,niin kannattaa tarkistaa vielä hoitoa antavalta,että varmasti on kouluttautunut kunnolla,kun olen kuullut sellaisistakin akupunktion antajista jotka ovat ""muutaman tunnin"" kursseja käyneet!!! Tai lähinnä itseäni varoiteltiin moisista..
Kysyin vielä hierojaltani,että mikä aika kuusta olisi paras hoidolle,niin hän sanoi ettei sillä niin ole merkitystä,mutta jos on menkat ""päällä"" saa varautua siihen,että vuoto hetkellisesti muuttuu runsaammaksi!
P.S.Jos vaivasi on hormonaalinen,luulen että ko hoito auttaisi myös sinua,tsemppiä ja onnea yritykseen!Netistä muuten löydät googlettamalla akupunktio,asiasta lisää infoa!

Yhteistyössä