Kauanko yhdyntänne kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3-5 minuuttia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26437314]Jään innolla odottelemaan, koska tulee ensimmäinen 4-5 tunnin jyystäjä... :laugh:[/QUOTE]

Mä ootin kanssa aikanaan. Ei se tullu ollenkaan, mutta jyysti kyllä 6 tuntia. IHAN uskomaton tyyppi! Tosin se kertoi mulle, että ei ole koskaan lauennut naisen kanssa, vain omin käsin. Pikkusen teki mieli sanoa sille, että ootkos kokeillu josko miehen kanssa onnistaisi... :whistle:

[QUOTE="vieras";26437265]5-10 minuuttia ensimmäisellä kerralla, 10-15 minuuttia toisella kerralla ja 15-30 minuuttia kolmannella kerralla[/QUOTE]

Teillä taitaa olla aika uusi suhde, kun olette vain kolmesti seksiä harrastaneet?

3-5 min.

En kyllä tajua miten joku voi tykätä yhtään pidempään kestävästä edestakas liikkeestä. Tietty sitten jos koko ajan vaihtaa asentoa ja laskee kaikki yhteen, mutta yks kerta / asento / jyystö on kyllä max 3 - 5 min.

Herrajjumala, kuka jaksaa jyystää monta tuntia?! Seksi on kyllä kivaa ja tuntuu hyvältä ja orgasminkin saan joka kerta mutta että tunti tolkulla. Hohhoijaa... Meillä kestää tilanteesta riippuen 1-20minsaa ja ihan riittävästi on tuokin.

Tottakai on mukava saada orgasmi lopuksi, mutta kyllä siinä ensisijaisesti halutaan yhdessä tehdä toiselle hyvää, muutakin kuin se orgasmi. En tiedä teistä, mutta mielestäni 5min. ei riitä siihen.

Tottakai on mukava saada orgasmi lopuksi, mutta kyllä siinä ensisijaisesti halutaan yhdessä tehdä toiselle hyvää, muutakin kuin se orgasmi. En tiedä teistä, mutta mielestäni 5min. ei riitä siihen.

Mun mielestä tässä kysyttiin sitä aikaa kun SE on SIELLÄ. Ajanotto siis katkeaa heti kun se ei ole siellä. Kaikenkaikkiaan hyvän tekemiseen menee siis meilläkin enempi kuin se 3-5 min / asento.

No esileikki voi kestää parikin tuntia mutta sitähän tässä ei kysytty. Jos on hyvin pohjatyöt tehty niin ei tartte tuntikausia kestävää yhdyntää.