Kauanko voi flunssa/influenssa oikein kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamiel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mamiel

Vieras
Mä olen nyt sairastanut reilut kolme viikkoa. Ensin oli kurkkukipu ja kova kuume viikon. Pari tervettä päivää ja kuume nousi uudelleen. Sain antibiootit poskiontelotulehdukseen. Antibiootit loppuivat viime keskiviikkona. Nyt taas kurkku kipeä ja kuumetta. Täysin voimat veks.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamiel:
Mä olen nyt sairastanut reilut kolme viikkoa. Ensin oli kurkkukipu ja kova kuume viikon. Pari tervettä päivää ja kuume nousi uudelleen. Sain antibiootit poskiontelotulehdukseen. Antibiootit loppuivat viime keskiviikkona. Nyt taas kurkku kipeä ja kuumetta. Täysin voimat veks.

Mulla muuten kuin sulla mutta oireet alkoivat keuhkoista ja sitten tuli poskiontelotulehdus. Siis tuntui että alkaisi keuhkoputkentulehdus mut ei alkanut. Vieläkin antibiootteja nassuun vedän. Kaiken kaikkiaan tätä on kestänyt reilu kuukauden verran. Toivottavasti mulla loppuu tämä tähän eikä jatku kuten sulla :whistle:

Voi hyvänen aika, on sullakin kestänyt pitkään. Onko sulla ollut kuumetta?

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamiel:

Mulla muuten kuin sulla mutta oireet alkoivat keuhkoista ja sitten tuli poskiontelotulehdus. Siis tuntui että alkaisi keuhkoputkentulehdus mut ei alkanut. Vieläkin antibiootteja nassuun vedän. Kaiken kaikkiaan tätä on kestänyt reilu kuukauden verran. Toivottavasti mulla loppuu tämä tähän eikä jatku kuten sulla :whistle:

Mulla kanssa samanlaisia oireita ollut. Reilu viikko sotten alkoi ihan järkyttävällä kurkkukivulla, sitten tuli yskä ja nuha ja lopuksi kuume. Pivän verran olo oli ihan ok ja sitten alkoi uusi kierros. Nyt on sitten keuhkoputkentulehdus sekä poskiontelontulehdus päällä...

Yhteistyössä