V
vieras
Vieras
Mie suihkussa 45min. ja saunassa reilun tunnin (siis pesuineen), ei taida olla mua kovempaa vedellä lotraajaa
Vai 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:Meillä loppus lämmin vesi kesken, jos kaikki olisi noin pitkään suihkussa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:Meillä loppus lämmin vesi kesken, jos kaikki olisi noin pitkään suihkussa!
Juu, ei mulla koko aikaa ookkaan hana auki, mutta en silti osaa käydä nopeemmin vaikka vettä yrittäs säästää. Menee jo yks viis minuttia tukan pesuun...mie en ymmärrä miten kukaan voi käydä koko suihkussa viidessä minuutissa vaikka ois kalju...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:Meillä loppus lämmin vesi kesken, jos kaikki olisi noin pitkään suihkussa!
Juu, ei mulla koko aikaa ookkaan hana auki, mutta en silti osaa käydä nopeemmin vaikka vettä yrittäs säästää. Menee jo yks viis minuttia tukan pesuun...mie en ymmärrä miten kukaan voi käydä koko suihkussa viidessä minuutissa vaikka ois kalju...
Noin ajattelin minäkin kun asuin kerrostalossa... Nyt saan viidessä minuutissa pestyä itseni ja kaksi pikku tyttöäKaikkeen oppii/tottuu ja täällä sen huomaa ettei vesikään ihan ilmasista ole, ei sitä turhaan viitsi lorotella.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mie suihkussa 45min. ja saunassa reilun tunnin (siis pesuineen), ei taida olla mua kovempaa vedellä lotraajaaVai
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:Meillä loppus lämmin vesi kesken, jos kaikki olisi noin pitkään suihkussa!