37+6. Tasan samat viikot millä nuorin on syntyny. Siis tällä hetkellä nuorin.Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:paljonkos sulla on nyt viikkoja?
Sitä ei nyt kysytty..Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:kummassakaan ei mennyt maha sekaisin.
sama täälläAlkuperäinen kirjoittaja leijona76:Mulla meni illalla, yötävasten alko tapahtua aivan tosissaan.
noniin, jos se siitä sitten starttaisi onnea matkaan :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:37+6. Tasan samat viikot millä nuorin on syntyny. Siis tällä hetkellä nuorin.Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:paljonkos sulla on nyt viikkoja?
juu ei varmaan :/Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Voi kökkö sanon minä... Eilisen päivän oli sit maha ihan normaali. Aamusta hetken oli sekaisin. Tänä aamuna sama juttu. Heräsin siihen että nyt on pakko juosta vessaan... Et ei tää taida kuitenkaa ennakoida synnytystä...
Niin tai jos se vaan eilen harjoitteli miten suolen tyhjennys tapahtuu ja alkaa sit vasta tänään. Joo, toiveajattelua. Tiedän...Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:juu ei varmaan :/Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Voi kökkö sanon minä... Eilisen päivän oli sit maha ihan normaali. Aamusta hetken oli sekaisin. Tänä aamuna sama juttu. Heräsin siihen että nyt on pakko juosta vessaan... Et ei tää taida kuitenkaa ennakoida synnytystä...
koska mulla ainaki maha tyhjeni oikeesti ihan perusteellisesti, samalla alko heti säännölliset supistukset.
ehkä sulla vauva vaan painaa johonki silleen että suolen on tyhjennyttävä
Mulla on sama homma kun sulla. Yleensä kun supistukset alkanu niin suoli tyhjentynyt kunnollla ja monesti. Nyt odotan synnytystä tulevaksi taas ja suurin piirtein joka toinenpäivä suoli tyhjenee mut synnytys ei alaAlkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Niin tai jos se vaan eilen harjoitteli miten suolen tyhjennys tapahtuu ja alkaa sit vasta tänään. Joo, toiveajattelua. Tiedän...Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:juu ei varmaan :/Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Voi kökkö sanon minä... Eilisen päivän oli sit maha ihan normaali. Aamusta hetken oli sekaisin. Tänä aamuna sama juttu. Heräsin siihen että nyt on pakko juosta vessaan... Et ei tää taida kuitenkaa ennakoida synnytystä...
koska mulla ainaki maha tyhjeni oikeesti ihan perusteellisesti, samalla alko heti säännölliset supistukset.
Ja siis kun supistukset on alkanu ja suoli tyhjentynyt niin mennyt noin 5h että vauva on syntynyt mutta nyt aina lakkaa koko supistelu vähän ajan päästä.Alkuperäinen kirjoittaja v:Mulla on sama homma kun sulla. Yleensä kun supistukset alkanu niin suoli tyhjentynyt kunnollla ja monesti. Nyt odotan synnytystä tulevaksi taas ja suurin piirtein joka toinenpäivä suoli tyhjenee mut synnytys ei alaAlkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Niin tai jos se vaan eilen harjoitteli miten suolen tyhjennys tapahtuu ja alkaa sit vasta tänään. Joo, toiveajattelua. Tiedän...Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:juu ei varmaan :/Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Voi kökkö sanon minä... Eilisen päivän oli sit maha ihan normaali. Aamusta hetken oli sekaisin. Tänä aamuna sama juttu. Heräsin siihen että nyt on pakko juosta vessaan... Et ei tää taida kuitenkaa ennakoida synnytystä...