4,5h, 3cm olin auki. Viimeisen 45min aikana avauduin viimeiset 5cm...siinä päätin, että enempää lapsia ei meille tule.Alkuperäinen kirjoittaja ??:ja paljonko olet silloin ollut auki?
7cm olin auki, lapsi syntyi tunnin päästä.Alkuperäinen kirjoittaja ??:ja paljonko olet silloin ollut auki?
Mua naurattaa nyt kun kätilö sanoi synnytyksessä, että tulet vielä kipeämmäks kun puhkastaan kalvot. Kun se ei uskonut, että olin jo äärimmäisen kipeä sitä ennen... ja eivät ne kyllä kipeämmiksi muuttuneetkaan Kun ei voineet pahentua... Synnytykset on niin erilaisiaAlkuperäinen kirjoittaja oiu:noin tunti siitä, kun kalvot puhkaistiin/puhkesi, taisin olla jo melkeen 7 cm auki molemmissa tapauksissa. vitsit, kuin kipeiksi supistukset muuttui sen jälkeen.
En tuntenut sitä tarvitsevani, esikoista synnyttäessä laittoivat epiduraalin, jottei ponnistustarve tuntuisi niin voimakkaana. Ei se kipu ollut edes rekisteröityvää minun asteikollani kuopuksen synnytyksessä. Pahinta se, ettei voinut hallita tilannetta. Mulla vesienmeno ja ponnistushalu iskevät aina samaan aikaan, oli tilanne mikä tahansa.Alkuperäinen kirjoittaja ettekö:te ole saanut kipulääkettä? itse olin 4cm auki ja ensin laitettiin käteen valmiiksi oksitosiinitippa sitten soitettiin narkkarille sitten puhkaistiin kalvot ja sitten oksitosiini päälle ja narkkarikin tuli melekin heti laittaa epiduraalin.