Kauanko teillä mennyt synnytyksen alkamiseen joilla tilanne ollu suunnilleen sama?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äityli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äityli

Vieras
Heips. Olen viikolla 36+2 ja viime lääkärillä lääkäri totes että on keskivertoa pehmeämpi ja auki sentin. Kanavaa 1,5. veikkas että syntyy pari viikkoa etuajassa mutta eikö ne aina sano vähä nuin ;)
Nyt sitte kyselenki kauan teillä menny alkamiseen kun tilanne ollut tuo? Mulla ollut päivittäin paljon kivuttomia suppareita, nyt pari päivää ollu "rauhallisempaa".. en oo varma onko niitä enää ku ihan vähän?
Ei jaksais enää oottaa kauan että saa pienokaisen syliin :) <3

Mulla oli 1,5cm auki ja kaulaa 1,5cm viikoilla 39+6 ja seuraavana yönä käynnistyi synnytys. Mutta veikkaisin, että sulla ei ihan noin nopeesti mene, kun päiviä vielä kuitenkin jäljellä :) Itse odotin perätilavauvaa ja viikolla 39+2 tehtiin sisätutkimus mikä jostain syystä pehmensi paikkoja ja 39+6 oli tarjonnantarkistus joka auttoi varmasti lisää tuohon käynnistymiseen.

Kuopuksesta oli 2cm auki ja kanavaa pari senttiä jäljellä viikolta 28 lähtien. Rv 38+1 tuo syntyi. Melkein päivittäin supisteli viikon siinä ennen synnytystä, oli tuskasta aikaa kun kokoajan oli lähtövalmiina ja aina ne supparit loppu kuin seinään keskellä yötä..

Esikoisesta oli aika sama tilanne kuin sinulla ja syntyi rv40+6.
Kakkosesta lääkäri vain totesi paikkojen hiukan olevan pehmeät rv36+6, mutta täysin kiinni ja kanavaa 3cm ja vauva aika ylhäällä.
Kuopus sitten syntyi 39+2 ja rytäkällä. Nippanappa ehdittiin synnärille. :)

Mulla oli lääkäri viikolla 34 ja siitä siis meni tuonne 40+3 ennenku synty, vaikka supisteli jatkuvasti. Pari kertaa kävin päivystyksessä vielä tuon lääkärikäynnin jälkeen (kipujen ja supistelujen takia) mutta tositoimiin päästiin vasta myöhemmin :-)

Yhteistyössä