kauanko tatuointi on kipeä laiton jälkeen

JONSERED Karhunkantaja
Ei tuntia kauemmin. Mutta kunnollisella kosteusvoiteella tai esim. Helosanilla, Bepanthenilla tai Bepantholilla voitelua tarpeen mukaan. Eli niin, että pinta pysyy joustavana koko ajan. N. viikossa iho on parantunut.

Tatuoija antaa kyllä ohjeet!
 
kau
riippuu mihin kohtaan ajttelit tatskaa.ei kannata laittaa mihinkään sellaseen kohtaan missä iho voi joutua venytykseen sillä silloin kuvakin venyy.ja tatuoijasta/studiosta laitetaanko samalla kertaa ku suunnitellaan.jotku velottaa muuten tuosta suunnittelu käynnistäki n.30e.
ei se kauaa kipeä ole mutta menee pari viikkoo ennenku paranee.tatuointihan on aluksi avohaava ja se rupee siitä arpeutuu.jossain vaiheessa kuva saattaa näyttää oudolta kun haava rupee paranemaan mutta ei kande säikähtää.muistat vaan salvata sitä.aluksi helosania sitten esim.bepanthenia
 
mulle neuvottiin pitämään tatuointi kosteana eli helosania tai Bepanthenia useita kertoja päivässä ja töihin elmukelmu päälle, jotta suojaa mm. lialta ja pöpöiltä. Ei ollut lainkaan kipeä ja mulla iso tatuointi alaselässä. Tatuointiliikkeessä käytyäni, sain ajan kuukauden päähän... Olisiko viikossa rupi irronnut..
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja kirsuli:
N. kolmannes selästäni väritettiin viimeksi, vajaassa viikossa kunnossa. :)




Paljo makso??????????????? =) [/quote]

Tehty monessa osassa.... Olkapään rintalastalle keskiselästä ylittävä lohikäärme n. 14 000 THB, navan alta selkään kiertyvä lohikäärme n. 12 000 THB, alaselän lootus 6 500 THB ja pala taivasta ja vettä yhdistämään kuvia 10 000 THB. Kaikkea ei vielä saatu tehtyä, sillä aloin palella 4-5 tunnin session jälkeen, olkapää jäi vielä paljaaksi ja alaselkään jäi vettä laittamatta.

Valuuttakurssit heittelevät, mutta lootus taisi olla n. 120 ?...
 
Mulla kans pari tribal- tyylistä kuvaa eli ei muuta kun mustaa, joten sen suhteen eivät maksaneet paljon. Eka kuva hakattu -92 n.10cmx7cm maksoi silloin 400mk ja toisen teetin kaverilla joka tatuoi myös asiakkaan kotona (-96) 5cmx5cm maksoi 100mk ja jos sulla on hyvä iho niin kuva paranee suht nopsaan, rasvausta ja ilmakylpyä.... :) Ja kipu riippuu paikasta ja omasta kipukynnykssestäsi....paikka jossa iho on ohut tai luun päällä esim käsivarren alapuoli tai päänahka tai soilisluu saattaa olla kivuliaampaa kuin muullaa ihossa....ja se että saatko ajan itse tatuointiin samalla kun kysyt vasta hintaa niin riippuu siitä kuinka suosittu tämä kyseinen tatuoija/studio on? Suosittelen kuvan paikan / hinnanharkisemista ja ajan varausta ensin ja sitten vasta itse asiaan... :heart:
 
Miehelle tehtiin torstaina käteen kyynärpäästä ylöspäin tatuointi (5,5 tuntia meni). Ikinä aikaisemminkaan ei ole kipeä ollut, eikä nytkään.
Nyt jo lähes kaikki rupi on irronnut, ja tatuointi alkaa olemaan "terve".
Nyt siis miehellä noita tatuointeja enemmän ja vähemmän.
Itte lähen ottamaan taas kunhan olen ensin synnyttänyt, itelläkään ei tuo nykyinen tattoo ollut kipeä ja tekovaiheessa jopa nukahdin penkkiin...
 
selkärangan kohdal vähän juili mut uudelleen menen =) Nyt vaan rasvaa ja kelmua päälle.Tuntuu iho takaa,sieltä alaselästä kuumottelevalta........mut tatuoinnista on vasta 5 tuntia =)
makso siis sen sovitun 200 euroa ja on mustalla aikas paksulla koukerolla 20x5 cm.
 
hmm... kelmua päälle? Saitkos ohjeet pitää kelmua jatkuvasti vai silloin vaan kun hankaisi muuten johonkin? Miehelle ei ikinä ole käsketty kelmua laittamaan ja oltiin iha ihmeissään kun toinen tatuoija käski mun pitää kelmua; ajateltiin et kai se asiansa tietää mut pilalle meni mun tattoo (hikoili ja johti siihen että väri ei tarttunut kunnolla) onneks käytiin sitten toisella joka korjasi tuon kuvan ja kielsi pitämästä kelmua; vain ekat pari tuntia että pääsee suihkuun ja rasvaamaan... Mut se on niin yksilöllistä miten iho reagoi ja mitä ohjeita tatskaajat antaa; toinen käskee käyttämään Helosania, toiset kieltää sen ehdottomasti.

Googlella löytyy vallan hienoja kuvia kun vaan tietää mitä ettii... Ittelleni ja osan miehen tattoista piirsin ite, mut osa löytyny sit sattumalta googlettamalla erilaisia juttuja + tatskaaja on sit vähän soveltanu omiaan :LOL:
 

Yhteistyössä