A
ap
Vieras
? Niin, siinä se kysymys tulikin. Täällä ei ole nyt pakkasta ja on kolmatta kertaa ulkona. Voinko antaa jo nukkua esim. kaksi tuntia? Ensin oli 10 min, toisella kerralla puoli tuntia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hän on 4 viikkoa. Syntyi ennenaikaisesti, joten olen vasta nyt laittanut ulos nukkumaan. Ja oli tuossa noita pakkasiakin, jos joku ihmettelee.. Painoa on nyt vajaa neljä kiloa vielä.Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Kuinka vanha vauvasi on?
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Meille annettiin semmoset ohjeet neuvolasta, et eka 10 min, sit 20min, sit ½h, sit 45min, ja 1h, ja sit saa antaa nukkua ulkona niin kauan kun haluaa. Ulos sai laittaa ekan kerran sen 10min 2 viikon ikäisenä, ja pakkasraja oli -12 astetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Mä en oikeen tajua tota, siis, että annetaan vauvan nukkua 10 minuuttia, ja sitten herätetään se?
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Mä en oikeen tajua tota, siis, että annetaan vauvan nukkua 10 minuuttia, ja sitten herätetään se?
No ei toope. Tuodaan sisälle lämpimämpään ilmaan nukkumaan loppu-unet.
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Mä en oikeen tajua tota, siis, että annetaan vauvan nukkua 10 minuuttia, ja sitten herätetään se?
No kai se nyt herää siihen kun ruvetaan kuorimaan niitä toppakerroksia pois, toope!
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Mä en oikeen tajua tota, siis, että annetaan vauvan nukkua 10 minuuttia, ja sitten herätetään se?
No kai se nyt herää siihen kun ruvetaan kuorimaan niitä toppakerroksia pois, toope!
No eikä herää.