Kauanko sairaalassa?



UUDELLEENSYNNYTTÄJÄT!!!


Kauanko olette "joutuneet" olemaan sairaalassa synnytyksen jälkeen?
Onko ketään, joka olisi ollut KYS:issä synnyttämässä?
Itsellä laskettu aika lähestyy ja Kysiin menossa. Kiinnostaisikin tietää, kauanko pitävät siellä uudelleensynnyttäjiä, jos kaikki on ok. (esikoisesta olin kolme yötä)

Muissakin sairaaloissa synnyttäneet voi vastata!
 
Esikoiselta olin kahdeksan vuotta sitten peräti neljä päivää sairaalassa. To syntyi ja ma päästiin kotiin. Kuopus syntyi keskiviikkona ja perjantaina pääsimme kotiin. Kovasti jännäsin että päästäänkö vai ei kun tyttö oli pikkusen vajaan kaksi vuorokautta vanha. Kahden vuorokauden iässä on se lääkärintarkastus. Pääsimme kotiin ja minä olin ikionnellinen!

Kysissä synnytin molemmat lapseni.<br><br>
 
Esikoisen kanssa oltiin 4 yötä, olisin lähtenyt jo 2-3 yön jälkeenkin mielelläni. Toista lasta odottaessa ajattelin, että polikliininen synnytys kiitos..! Tyttö olikin vähän kipeä, joutui viikoksi hoitoon ja minulta "murtui" häpyluu, kävely onnistui vasta kolmen päivän jälkeen joten kotiin taas neljäntenä päivänä. Tyttöä käytiin sitten 3 päivää sairaalassa hoitamassa.
Nyt odotan kolmatta ja toivon vaan että kaikki menee hyvin, niin jos vaikka 1 tai 2 yön jälkeen saadaan palata kotiin :)
 
esikoiselta 14 vuorokautta..oli äitillä suuri verenhukka ja nesteenpoisto lääkitys..esikko itse oli 7 vrk teholla..

tokalla 3vrk
kolmannella 5vrk
neljännellä 10 vrk..äidillä heitti paineet kattoon ja pikku mies oli sokeritipassa..

saa nähdä kuinka kauan menee nyt viidennen kohdalla..
 
vilmari
Eka syntyi tiistai aamuna ja kotiin päästiin sunnuntaina.Itse olin tosi huonossa kunnossa.
Toinen syntyi maanantaina illansuussa ja kotona oltiin torstaina ja jälleen olin tosi huonossa kunnossa. Hb laski paljon alle sadan.Tankkausta tarvittiin.
 
Pari viikkoa sitten Kysissä synnyttäneenä, päästiin kotiin 2vrk synnytyksestä. Pääsääntöisestihän se taitaa olla siellä niin, että vauvan lääkärintarkastus tehdään, kun vauva on sen 2vrk vanha ja sitten pääsee pois, jos kaikki on ok. Jossain vaiheessa olivat ainakin tarkkoja siitä, että vauvan on oltava se 48h vanha ennen sitä tarkastusta eli jos esim. illalla syntynyt, niin tarkastus menee seuraavaan päivään.
 

Yhteistyössä