J
"jossu"
Vieras
sokerina käytetty tavallista sokeria, ei hillosokeria. lasipurkit asianmukaisesti kuumennette ja purkkien kansien keskiosat alhaalla. säilyykö yhtä kauan kuin jos ois tehty hillosokerilla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja önnöö;24610892:Meillä tuolla kaapissa vielä herkutte hilloks 2006 tehtyä kun oli niin hyvä omppu vuosija on ihan tavan sokerilla tehty.
Avaamaton oikein säilötty hillo säilyy useamman vuoden. Meillä tosin on aina vuodessa ne syöty pois, mutta olen useammankin vuoden vanhaa syönyt. Avattu säilyy muutaman viikon, jos ei likaisilla välineillä lusikoi.
Avaamaton oikein säilötty hillo säilyy useamman vuoden. Meillä tosin on aina vuodessa ne syöty pois, mutta olen useammankin vuoden vanhaa syönyt. Avattu säilyy muutaman viikon, jos ei likaisilla välineillä lusikoi.
Tavallinen sokeri säilöö ihan samoin kuin hillosokerikin. Hillosokeri tekee hillosta vain paksumman.