T tosi harmaa Vieras 07.02.2008 #1 Eli siis kuinka kauan synnytyksen jälkeen testi ei näytä enää positiivista? Vaikka imettäisi?
A alkup. Vieras 07.02.2008 #3 Alkuperäinen kirjoittaja vieras: Kuin kauan sun synnytyksestä on? Click to expand... 6kk
M minäkin Vieras 07.02.2008 #4 ei enää mielestäni pitäs noin pitkän ajan jälkeen olla. Olisko viikkoja tai kuukausi tai kaksi max?
J joanna Vieras 07.02.2008 #5 no ei ainakaa enää 6kk synnytyksestä! menkat alko mulla 4 viikkoo synnytyksestä,tein testin ennen niitä ja oli nega. siitä seuraavasta kierrosta sit oli positiivinen,mutta ihan raskaana olin.
no ei ainakaa enää 6kk synnytyksestä! menkat alko mulla 4 viikkoo synnytyksestä,tein testin ennen niitä ja oli nega. siitä seuraavasta kierrosta sit oli positiivinen,mutta ihan raskaana olin.
E en osaa Vieras 07.02.2008 #6 vastausta en tiedä, mutta itse odotin toista kun esikoinen oli 7kk, plussasin sinä pvä kun menkkojen ois pitänyt alkaa,sitä ennemmin negaa
vastausta en tiedä, mutta itse odotin toista kun esikoinen oli 7kk, plussasin sinä pvä kun menkkojen ois pitänyt alkaa,sitä ennemmin negaa
V vieras Vieras 07.02.2008 #7 Ei varmasti puolta vuotta näy, niin että onnea vaan, jos plussaa näyttää