Kauanko pahoinvointi/heikotus voi kestää, ennen kuin iskee vatsatauti kunnolla päälle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Annukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Annukka"

Vieras
Vai mistäköhän voisi johtua tämä olo..? Kestänyt koko eilisen päivän..kertaakaan en oksentanut, vaikka pari kertaa piti todella läheltä. Iltaa kohti helpotti niin, että pystyin syömään. Ja nyt aamulla ei mitään..kunnes nyt taas aamupalan jälkeen tuntuu jotenkin väsyttävältä..oudolta. Tai sitten kuvittelen :/ En kyllä tiedä keneltä olisin tartunnan saanut kun olen todella tarkka hygieniasta, enkä ole syönyt mitään outoa jne. Vatsaan ei ole koskenut yhtään missään vaiheessa. Ainoastaan tuo kamala oksetus..

Meillä alko viimeeks vatsatauti ihan keskellä yötä.
Edellis iltana ei kenelläkään ollut mitään oloja, yöllä aika samanaikaan herättiin miehen kanssa oksentamaan ja paria tuntia myöhemmin poika myös.

Mulla viimeksi kesti viikon. Kahtenapäivänä oksensin pari kertaa ja välissä oli hyvä päivä. Öllötystä, ällötystä, väsymystä, ripulia....Kyl mahapöpö voi olla pahoinvointiakin. Meilläkin ollu niitä versioita.

Tää ei oo tottakaan! Pahoinvointi jatkuu edelleen! Olo on kun olis raskaana, mutta kun en ole. Kuukautiset on parhaillaan. Tänään tuli oikein tuskanhiki ennen kun kävin vessassa, mutta ei sattunut vatsaan eikä ollut ripulia :O Ja jos tää olis joku vatsatauti, niin luulisi että olisi tullut jo muillekin jotain oireita? Mulla tätä on jatkunut jo kuitenkin maanantai aamusta asti. Tiistaina oli melkein oireeton päivä..auttakkee....

Ei normaali vatsatauti tee tuloaan monta päivää. Kyllä se iskee aika nopeesti.
Tokihan toi voi olla joku pöpö, mikä ilmenee vaan pahoinvointina, vaikkei oksennusta edes tule

mulla oli pari yötä sitten oksennus putki sillä lailla että oksensin 8h putkeen.... sitten seuraavana päivänä en syönyt mitää ja makasin koko päivän sängyssä... jtn vettä join... seuraaavana yönä en oksentanut ja nyt taas tänään mua tälleen aamulla rupes oksettaa voisko se tulla takas>???????? oon sitte 13

Yhteistyössä