Kauanko oottasit....? (huutisjuttuja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostaja

Vieras
Eli huusin vaatteita useamman kappaleen tietyltä myyjältä, jonka kanssa olen ennenkin tehnyt kauppaa. Ensimmäinen huutamani kohde sulkeutui 13.3. ja viimeinen 16.3. Laitoin ekan kohteen sulkeutumispäivänä viestiä että voimmeko odottaa jotta kaikki huutamani kohteet ovat sulkeutuneet ja tulen sitten hakemaan vaatteet. siihen ei tullut vastausta, joten ajattelin että odottelee viestiäni kun kaikki ovat sulkeutuneet ja ilmoittelen että olen maksanut kohteet. Maksoin kohteet 16 pvä ja pistin viestiä että ilmoitatko kun rahat näkyvät tililläsi ja voin noutaa vaatteet? Mitään en ole kuullut myyjästä. Myyjällä on yli 400 positiivista ja vain yksi negatiivinen enkä kyllä usko mitenkään epärehellisyyteen...

Oottelenko vielä, vai...?

Yritin muttei mennyt läpi viestit. Mä mietinkin voisko olla jossakin reissussa, tms. Ilmeisesti matkustelee paljon, näitä jenkkilästä tuotuja lastenvaatteita myy usein, niitä häneltä huusinkin...

[QUOTE="pipo";23409324]Miksi olet maksanut tavarat, jos aikomuksena on noutaa ne? Eikö silloin ole aika tavallista maksaa noudon yhteydessä.[/QUOTE]

Myyjän toiveena on ollut(ennenkin) että maksaisi tilille. tosiaan, tiedän kyllä missä asuu koska olen ennenkin sieltä samalla tavalla hakenut vaatteita. Mutta en ole siis mtn negaa paukuttamassa, kyselin vaan mielipiteitänne :) Odottelen vielä, kiitos kommenteista!

Yhteistyössä