Mul on noussu maito vasta 5-6päivän jälkeen synnytyksestäAlkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:sen muutaman päivän ku sairaalassa olin ja huomattiin ettei sieltä mitään tule.. :snotty:
ei kai sieltä mitää voinu tulla ku jotku maitorauhaset ei ollu turvoksissa tai jotai.. en muista mitä se terkka selitti mulle.. mut siis kuitenki .. miun kroppani ei mistään huolimatta tyttöselle maitoa suostunut tuottamaan.. ja sekös nyt sit mun vikani on?Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Mul on nousu maito vasta 5-6päivän jälkeen synnytyksestäAlkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:sen muutaman päivän ku sairaalassa olin ja huomattiin ettei sieltä mitään tule.. :snotty:
No mut vastaus kyssäriin!
1)kuukauden (lypsin ja juotin pullosta)
2)n.3kk
3)8kk
4)tässä työnalla vielä..ajatuksena ois täysimettää se puolvuotta...
öh..no mähän en sanonu et se on sun vikaAlkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:ei kai sieltä mitää voinu tulla ku jotku maitorauhaset ei ollu turvoksissa tai jotai.. en muista mitä se terkka selitti mulle.. mut siis kuitenki .. miun kroppani ei mistään huolimatta tyttöselle maitoa suostunut tuottamaan.. ja sekös nyt sit mun vikani on?Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Mul on nousu maito vasta 5-6päivän jälkeen synnytyksestäAlkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:sen muutaman päivän ku sairaalassa olin ja huomattiin ettei sieltä mitään tule.. :snotty:
No mut vastaus kyssäriin!
1)kuukauden (lypsin ja juotin pullosta)
2)n.3kk
3)8kk
4)tässä työnalla vielä..ajatuksena ois täysimettää se puolvuotta...
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:anteeksi.. :ashamed: *huono päivä*Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:quote]Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
öh..no mähän en sanonu et se on sun vika
samaa täällä!Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:sen muutaman päivän ku sairaalassa olin ja huomattiin ettei sieltä mitään tule.. :snotty: