kauanko olette valmiita odottamaan ravintolassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Triinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Triinu

Jäsen
21.12.2007
936
0
16
Niin että kauanko olette valmiita odottamaan ravintolassa, joka ei ole edes täynnä asiakkaita, omia annoksianne? Käytiin miehen kanssa Kokkolan amarillossa, jouduimme yli tunnin odottamaan omia ruokiamme ja kun viimein sapuskat tuotiin nenän eteen niin ne oli väärät annokset..Tarjoilija oli merkinnyt jostain syystä väärin, minkä sinänsä voi antaa anteeksi, mutta tuossa vaiheessa vitutti jo niin paljon ja nälkä oli järjetön..tarjoilija ei edes tarjonnut uusia annoksia ilmaiseksi, mikä omasta mielestäni tuossa tapauksessa olisi ollut ilmiselvää, kysyi vaan tehdäänkö uudet annokset. Ei kiitos..lähdettiin sitten nälkäisinä pois. Ja tämä ravintola ei tosiaan ollut edes täynnä väkeä :whistle:

mikä täynnä mikä ei. ei voi oikein sanoa kun ei tiiä paljonko ollut asiakkaita. kertoisitko montako asiakasta/ paljonko rafla vetää? montako työntekijää töissä?

Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:
Niin että kauanko olette valmiita odottamaan ravintolassa, joka ei ole edes täynnä asiakkaita, omia annoksianne? Käytiin miehen kanssa Kokkolan amarillossa, jouduimme yli tunnin odottamaan omia ruokiamme ja kun viimein sapuskat tuotiin nenän eteen niin ne oli väärät annokset..Tarjoilija oli merkinnyt jostain syystä väärin, minkä sinänsä voi antaa anteeksi, mutta tuossa vaiheessa vitutti jo niin paljon ja nälkä oli järjetön..tarjoilija ei edes tarjonnut uusia annoksia ilmaiseksi, mikä omasta mielestäni tuossa tapauksessa olisi ollut ilmiselvää, kysyi vaan tehdäänkö uudet annokset. Ei kiitos..lähdettiin sitten nälkäisinä pois. Ja tämä ravintola ei tosiaan ollut edes täynnä väkeä :whistle:

minulla on kyseisestä paikasta ollut vaan hyviä kokemuksia. Siis kokkolan amarillosta, mutta itse en odottaisi kuin puoli tuntia ja kysyisin jo annoksia sitten. Toisaalta pätevä tarjoilija kertoo kyllä etukäteen, jos on ruuhkaa eli ennen tilaamista. Asiakkaalla kun on oikeus vielä miettiä haluaako tilata jos annoksen saaminen kestää tunnin!

Musta yli puoli tuntia on täydessäkin ravintolassa vähän liikaa. Mutta vielä enemmän ärsyynnyn siitä, jos ruoan jälkeen saan odotella laskua pitkään - luulisi, että se on ravintolankin etu saada ruokailleet asiakkaat nopeasti rahastettua ja ulos. Pahin kokemus on ollut sellainen, että laskua odoteltiin pari tuntia ruoan jälkeen. Nyt olen niin vanha ja ikävä, etten enää kiltisti odottele vaan parinkymmenen minuutin päästä laskun tilaamisesta olen jo tiskillä kysymässä, miksi laskua ei tule. Ja itse asiassa tuo 20 minuutin odottelukin taitaa olla vielä aika hyväntahtoista - voisi sitä nopeamminkin hiiltyä.

enpä tarkalleen osaa sanoa paljonko ihmisiä oli, mutta tyhjiä pöytiä oli kyllä useampi..tarjoilijoita näytti pörräävän koko ajan ympäriinsä, joten ei ainakaan työntekijöistä näyttänyt olevan pulaa. Ruuassa ei varmasti mitään vikaa olisi ollut, mutta taisi olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun mennään kyseiseen paikkaan. :/

no ihan sama täynnä vai ei, jos meillä oli hirveän täyttä, niin aina kerrottiin jos ruoan saamisessa menee enemmän kuin puoli tuntia, että hätäsimmät sitten voi valita odottaako vai ei, huonoo palveluu ja piste.

enpä tarkalleen osaa sanoa paljonko ihmisiä oli, mutta tyhjiä pöytiä oli kyllä useampi..tarjoilijoita näytti pörräävän koko ajan ympäriinsä, joten ei ainakaan työntekijöistä näyttänyt olevan pulaa. Ruuassa ei varmasti mitään vikaa olisi ollut, mutta taisi olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun mennään kyseiseen paikkaan. :/

aika helvetin epämääräistä. kai sä nyt näet eron esim 10 asiakkaan ja 30 välillä?

no eipä kuulu tapoihin laskeskella tarkkaan paljonko on porukkaa ravintolassa odottamassa, varsinkaan kun osa istui selkäni takana, mutta jos on jotain lukua heitettävä niin 10 henkilöä jotka samaan aikaan annoksiaan odotti ja mielestäni se ei kyllä kovin paljoa ole..mutta mikäpä minä olen sanomaan kun en ravintolassa ole töissä :x

no eipä kuulu tapoihin laskeskella tarkkaan paljonko on porukkaa ravintolassa odottamassa, varsinkaan kun osa istui selkäni takana, mutta jos on jotain lukua heitettävä niin 10 henkilöä jotka samaan aikaan annoksiaan odotti ja mielestäni se ei kyllä kovin paljoa ole..mutta mikäpä minä olen sanomaan kun en ravintolassa ole töissä :x

ajattelin vain jos sinulla on kuitenkin käsitys mikä on paljon asiakkaita ja mikä on vähän että olet suurinpiirtein katseella arvioinut monta ihmistä siellä on, ei siihen tarvitse alkaa laskemaan yksitellen =)
jos kerta 10 ihmistä ja tunti niin se on aivan liikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
jos joku sattuu Kokkolaan eksymään niin voin suositella Pedrinasta..TODELLA hyvää ruokaa ja nopeaa palvelua =)

onko se entinen pedro´s? siinä op:n nurkilla?

on se, mut on vaihtanu paikkaa siihen rautatieaseman viereen

ok, no siks en löytäny vaan menin sinne puiston lähellä olevaan kepupaikkaan..kepu=kebab...

Alkuperäinen kirjoittaja Omppu07:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Riippuu ihan ravintolasta.

niin mikä riippuu?
Se, kauanko on mun mielestä kohtuullinen aika odottaa. Jos on ravintola, jossa on jotain perusmättöä, joka vaan lapataan lautaselle, siinä ei pitäisi kestää kovinkaan kauaa. Puolivalmisteiden käytön kohdalla voi odottaa vähän pidempään. Jos ravintolassa ruoka tehdään lähes alusta asti itse - ja kenties olet vielä sanonut, että allergioiden takia ateriassa ei kuitenkaan saa olla x:ää, yy:tä eikä Z:taa - niin kohtuullinen odotusaika on taas pidempi.

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
jos joku sattuu Kokkolaan eksymään niin voin suositella Pedrinasta..TODELLA hyvää ruokaa ja nopeaa palvelua =)

onko se entinen pedro´s? siinä op:n nurkilla?

on se, mut on vaihtanu paikkaa siihen rautatieaseman viereen

ok, no siks en löytäny vaan menin sinne puiston lähellä olevaan kepupaikkaan..kepu=kebab...

kebab nova? pedrinas on vaihtanu nimensä kyllä jo vuosia sitte... :D