kauanko olet ollut sinkkuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sinkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Te joilla on lapsia, olette onnekkaassa asemassa. Teillä on kuitenkin ne lapset siinä seurana. Ja teillä on tehtävä, tarve: lasten vanhempana olo ja kasvatus :)
Näin yksinollessa (totaaliyksin) tuntuu että kaverit ottaa yhteyttä vaan sillon ku tarvitsevat esimerkiks lastenhoitoapua. Tai kyytiä. Tai jotain muuta. Onneks on työ, jossa koen olevani tarpeellinen, mutten tietenkään korvaamaton. Olis ihana olla jollekin maailman tärkein ja rakkain.
Sitä odotellessa...

Mulla pisin aika sinkkuna on ollut pari vuotta. Olen aina ollut sitä mieltä että etsivä löytää. Se että joku vaan tulis vastaan ja veisi, heti kun lopettaa etsimisen on kyllä ihan pötyä ja varmasti tosi harvinaista. Ensin pitää suurin piirtein tietää mitä etsii, sitten pitää etsiä, sitten pitää olla rohkea, sitten pitää antaa mahdollisuus ihastumiselle, sitten pitää joustaa ja tehdä ehkä kompromisseja (koska täydellistä ei ole). Mutta jos et halua tarpeeksi, niin ehkä sitten et viitsi tehdä tuota kaikkea.

Kompromisseja ja joustamista, niinpä... eli tyytyy johonkin eikä sittenkään saa sellaista, jonka oikeasti haluaa. Kyllähän sillä lailla pariutuu kohtalaisen nopeastikin. En sitte tiedä, onko se kaikille hyvä tapa.

Alkuperäinen kirjoittaja yksinelelevä;30688364:
Te joilla on lapsia, olette onnekkaassa asemassa. Teillä on kuitenkin ne lapset siinä seurana. Ja teillä on tehtävä, tarve: lasten vanhempana olo ja kasvatus :)
Näin yksinollessa (totaaliyksin) tuntuu että kaverit ottaa yhteyttä vaan sillon ku tarvitsevat esimerkiks lastenhoitoapua. Tai kyytiä. Tai jotain muuta. Onneks on työ, jossa koen olevani tarpeellinen, mutten tietenkään korvaamaton. Olis ihana olla jollekin maailman tärkein ja rakkain.
Sitä odotellessa...

Ei lapsetkaan kuitenkaan korvaa sitä läheisyyttä yms mitä toiselta osapuolelta saa.
Ja niitä aikuistenjuttuja.
Yksin jos olisi niin voisi mennä ja tulla miten itse haluaa, ei lasten aikataulun mukaan.

Ja lapseton jos tapaa jonkun, voi tapailla ja nähdä koska vain ilman mietintää milloin pystyy näkee toista.

Alkuperäinen kirjoittaja yksinelelevä;30688364:
Sitä odotellessa...

Niin, ja sulla on edes se työ. Työttömänä, lapsettomana ja sinkkuna olo on välillä TOSI yksinäistä. Joskus saattaa mennä viikkokin ettei puhu kellekään mitään, korkeintaan kassalle hei ja kiitos yms. :(

1v7kk olen ollut sinkku. Sitä ennen 13v ex-miehen kanssa, eipä ole aikaa ketään tavata kun päivät menee kolmen pikkulapsen kanssa, isänsä ei lasten elämään liiemmälti osallistu. Toivossa on hyvä elää jos jollekin joskus kelpaa yh-äiti...