Kauanko olet ollut kipeä peppujuttujen jälkeen...?

  • Viestiketjun aloittaja huokaus
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
hyh hyh, mun peräaukkoon ei kyllä tunkeudu kukaan eikä mikään!!!
Mä en tarvi tähän tällasia kommentteja. Sanoinhan että homma ei mennyt ihan niinkuin piti.

Sattuu joo vieläkin, aikaa siitä on kolme päivää. Mutta jos on jotain revennyt, onko se kipu kova vai voiko jo pieni "nipistely ja kiristely" tarkoittaa että jotain on vialla?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
hyh hyh, mun peräaukkoon ei kyllä tunkeudu kukaan eikä mikään!!!
Mä en tarvi tähän tällasia kommentteja. Sanoinhan että homma ei mennyt ihan niinkuin piti.

Sattuu joo vieläkin, aikaa siitä on kolme päivää. Mutta jos on jotain revennyt, onko se kipu kova vai voiko jo pieni "nipistely ja kiristely" tarkoittaa että jotain on vialla?
Jos on joskus ollut peräpukamia, niin ne voi oireilla just nipistelynä ja kiristelynä.. Nimim kokemusta on...
 
nii
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
hyh hyh, mun peräaukkoon ei kyllä tunkeudu kukaan eikä mikään!!!
Mä en tarvi tähän tällasia kommentteja. Sanoinhan että homma ei mennyt ihan niinkuin piti.

Sattuu joo vieläkin, aikaa siitä on kolme päivää. Mutta jos on jotain revennyt, onko se kipu kova vai voiko jo pieni "nipistely ja kiristely" tarkoittaa että jotain on vialla?
se varmaan riippuu siit revenneestä kohdasta, jos on vain pieni ni luultavemmin vain kirvelee mut jos isompi niin kipu voi olla kovakin.
 
basse
Ite oon vaan pari kertaa kokeillu ja ei kyllä kertaakaan ole ollut mitenkään kiepä tai mitään muitakaan tuntemuksia. Voi olla joku pieni haava tai nirhauma joka kirvelee sillä.
Mitä ap kävi? jos kaikki ei kerran menny suunnitellusti :C
 
ap
No sitä ei tehty oikein. Väkisin.
kirjoitin siitä täällä aikasemmin.
Kai mun täytyy mennä lääkäriin koska se kipu meni jo pois mutta tuli nyt takaisin. Ei todin kovin pahana.

ja edellisessä ketjussa lupasin mennä lääkäriin mutta en vaan saanut aikaiseksi mennä. Tyhmä olen. :/
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Harrastan näitä "peppujuttuja" paljonkin, eikä koskaan ole tuntunut pahalta. Mitä te ootte sinne työntäny? Ei normaalin peppeseksin jälkeen tunnu yhtään pahalta.
jos toisilla on tiukempi peppureikä?
Kyllä se suurinpiirtein samanlainen kaikilla aikuisilla on. Mietis nyt kuinka paksua ulostettakin joskus tulee... Sopiva rentous ja voitelu, niin ei todellakaan satu, saati aiheuta mitään vammoja.
 
!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No sitä ei tehty oikein. Väkisin.
kirjoitin siitä täällä aikasemmin.
Kai mun täytyy mennä lääkäriin koska se kipu meni jo pois mutta tuli nyt takaisin. Ei todin kovin pahana.

ja edellisessä ketjussa lupasin mennä lääkäriin mutta en vaan saanut aikaiseksi mennä. Tyhmä olen. :/
Jos se väkisin tehtiin, mene samalla reissulla poliisilaitokselle!
 
io
Jos se on väkisin tehty, etkä ole ollut rentona, en ihmettele jos on paikat nyt kipeänä. Jos on jotain revennyt, se voi sattua pidempäänkin. Käykö "kakkosasia" kipeää? Onko ollut joskus pukamia? Voisit soittaa terveyskeskukseen ja jutella sen ajanvaraajan kanssa, hänkin osaa varmasti auttaa että tarviitko vielä aikaa parantua vai ajan lääkärille. Jaksuja!
 

Yhteistyössä