kauanko odotat ennen negapalautetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liisa

Vieras
Että ostaja ottaa yhteyttä?

Kohteeni sulkeutui 3pv sitten,annoin tilitiedot heti sähköpostilla ja tänä aamuna tekstiviestillä,pyysin myös ilmoittamaan kun on maksanut kohteen.
Ostaja ei ole vastannut mihinkään eikä myöskään maksanut.

Ostajalla myös 3negaa ennestään...eli odotanko turhaan rahojani?

no huh,huh!!
Kaikki eivät asu koneella.
Kyllä tuo viikko on sellainen aika perusaika odotella ja sitten ottaa yhteyttä ostajaan.
Tuolla huutiksen sivuilla on myös keskustelupalsta jossa tuostakin asiaa silloin tällöin.

Alkuperäinen kirjoittaja liisa:
Että ostaja ottaa yhteyttä?

Kohteeni sulkeutui 3pv sitten,annoin tilitiedot heti sähköpostilla ja tänä aamuna tekstiviestillä,pyysin myös ilmoittamaan kun on maksanut kohteen.
Ostaja ei ole vastannut mihinkään eikä myöskään maksanut.

Ostajalla myös 3negaa ennestään...eli odotanko turhaan rahojani?

viikko oon odotellut ja yhtäkään negaa en oo laittanut. elämää on myös huuto.netin ulkopuolella. auttaa se jos rupeat lähettämään ostajalle viikon kuluttua joka päivä sähköpostia nätisti että ilmoitathan jos tuote on maksettu!!! tepsii paremmin kuin negapalaute. kokemusta on.

Itse ainakin otan yhteyttä myyjiin heti ja maksan myös ostoni heti,mielestäni viikko on liian pitkä aika jos kerran tietää kohteen sulkeutumisajan ,pitäisi kohde maksaa mielellään heti,viikon maksuajasta pitäisi kyllä sopia erikseen!!!

Olen ap:n puolella,pitkästä maksuajasta täytyisi kertoa ajoissa. Jos tietää huutaneensa,pitäisi muistaa myös käydä maksamassa,vaikka olisikin muuta "elämää". Ei laskujakaan voi maksaa vasta sitten kun huvittaa/kerkeää!!

Alkuperäinen kirjoittaja stereo:
Olen ap:n puolella,pitkästä maksuajasta täytyisi kertoa ajoissa. Jos tietää huutaneensa,pitäisi muistaa myös käydä maksamassa,vaikka olisikin muuta "elämää". Ei laskujakaan voi maksaa vasta sitten kun huvittaa/kerkeää!!

Joo mutta huutiksen säännöissäkin puhutaan viikosta, ei kolmesta päivästä..

En ole aikoihin myynyt, mutta jos nyt aloittaisin uudelleen, niin odottaisin kaksi viikkoa ja laittaisin sen myös kohdekuvaukseen!

Minun piti itse joutua tilanteisiin, joissa huutis ei enää ajatuksiini mahtunut, jotta osasin lopettaa nipottamisen. :/ Negoilta olen silti välttynyt, mutta musta tuntuu, että jossain vaiheessa taisi sellainenkin käydä lähellä...

Yhteistyössä