Kauanko odotan ennenku heitän kirveen kaivoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "malttamaton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"malttamaton"

Vieras
Mulla oli pari vuotta sitten jotain sutinaa tän miehen kanssa, mutta jouduttiin silloin jättää juttu kesken kun molemmat seurusteltiin. nyt ollaan vapaita, ja käytiin ensin kahvilla tossa viimeviikolla, ja nyt sitten tavattiin perjantaina ja oltiin koko yö yhdessä. Mies olis tietenkin halunnut seksiä, ja mä annoin tilanteen mennä aika pitkälle, kunnes hannasin (jostain syystä en uskaltanut, pelkäsin että en ole tarpeeksi hyvä :/) Mies lähti sitten jossain vaiheessa kotiinsa, lupasi pitää yhteyttää.

Mutta, missä vaiheessa mä lakkaan odottamasta? Millin voi todeta että se ei enää halua nähdä? Mulla olis huomenna ehkä lapseton ilta, ja silloin tietty vois nähdä, tietääkseni hänellä olis vapaata töistä myös. Niin ja hän ei tiedä että mulla on vapaata, kun kuulin siitä itsekkin vasta sunnuntaina. Mietin vaan että annanko epätoivoisen kuvan jos tekstaan itse ensin, vaikka toinen on luvannut ottaa yhteyttä?

Vaikeeta tää elämä :D

En halua vaikuttaa epätoivoiselta, toisaalta oon kyllä samaa mieltä sun kanssas. Saishan siinä samalla tietää tahtooko Se enää edes nähdä, jäi vähän outo fiilis koko hommasta :/

Joo, lucifer taitaa olla oikeessa :) jotain tavallista vois laittaa. Ja voihan Se olla että sillä on jo suunnitelmia tiistaille, mutta tietäisi ainakin missä mennään.
ja siksi luulen etten ole tarpeeksi hyvä, kun en ole enää nuori ja timmi. Vaatteilla saa piiloon sen mitä vuodet on vartaloon tuonut. Enkä ole ihan varma oonko siellä sängyssäkään mikään tiikeri enää :/

[QUOTE="malttamaton";28587669]Joo, lucifer taitaa olla oikeessa :) jotain tavallista vois laittaa. Ja voihan Se olla että sillä on jo suunnitelmia tiistaille, mutta tietäisi ainakin missä mennään.
ja siksi luulen etten ole tarpeeksi hyvä, kun en ole enää nuori ja timmi. Vaatteilla saa piiloon sen mitä vuodet on vartaloon tuonut. Enkä ole ihan varma oonko siellä sängyssäkään mikään tiikeri enää :/[/QUOTE]

Jos oon mitään mieheni puheista käsittänyt, niin mies haluaa sen koko pakkauksen. Jos ois vaan nuoren ja timmin perään, hakis baarista nuoren ja timmin. Tietää sinulla olevan lapsia kuitenkin? Ootte kierrelly toisianne vuosikausia odottaen sopivaa hetkeä. Sinut hän haluaa.

Aina kuitenkin sanotaan, että jos miestä kiinnostaa se ottaa varmasti yhteyttä. Jos mitään ei kuulu, niin ei kiinnostusta löydy ja mitä kauemmin kestää ottaa yhteyttä sitä vähemmän kiinnostaa. Onko todellakin niin, että miehet ei voi olla epävarmoja? Tai miehet ei voi pelata samaa peliä kuin naiset? Painin itse vähän samanlaisen ongelman kanssa. Tapasin miehen, vaihdettiin numerot mutta nyt siitä ei ole kuulunut mitään enkä minäkään ole yhteyttä ottanut vaikka olisinkin kiinnostunut. Huoh.

Kiitos, astrolabe, rohkaisusta. Tietää toki että mulla on muksuja. Joo, tuo taitaa olla totta että haluaa, kun alunpitäen hän otti minuun yhteyttä vuosien jälkeen.
vieras, kyllä miehetkin voi varmaan olla epävarmoja. Ja nyt kun asiaa ajattelee niin onhan hänelle voinut jäädä tunne etten minä tahdo nähdä, kun viimeksi "hannasin" sillä lailla kesken kaiken. Pitää nyt miettiä millaisen viestin laittaisi.

ja pikkuisen epävarmuus helpottaa kun hän oli fasessa käynyt tykkäämässä yhdestä kuvasta, johon liittyi eräs asia yhteisestä illastamme.

Minua jotenkin ihmetyttää, miksi pelkäsit olevasi liian huono. Johtuuko tämä siitä, että vaistosit miehen arvostelevan sinua tai vertaavan sinua muihin? Vai johtuuko se siitä, että olet aina ollut epävarma itsestäsi?

Oma kokemukseni on se, että aidosti hyvien tyyppien kanssa ei koe olevansa arvostelun kohteena, ei alitajuisesti, eikä suoraan. Ihmsen vaisto pelaa siinä missä muidenkin eläinten, meidän pitäisi luottaa siihen. Havainnoimme koko ajan ympäristöämme ja luemme toisia ihmisiä, vaikka emme sitä tietoisesti tekisi. Ehkä sinulla ei kuitenkaan ollut hyvä olla tuon ihmisen kanssa? Toki pelko voi johtua monesta asiasta, esimerkiksi aiemmin elämässä koetuista negatiivisista tilanteista ja negatiivisesti vaikuttaneista ihmissuhteista, mutta kyllä minä silti tuollaisen huonoudentunteen koettuani jatkaisin ronskisti eteenpäin ja etsisin ihmistä, jonka kanssa on rento ja hyvä olla ja joiden kanssa tunnen oloni hyväksytyksi.

Tämä vastaukseni ei päde silloin, jos sinulla on heikko itsetunto. Jos ihmisellä on heikko itsetunto, se aiheuttaa eräänlaisen yliherkkyyden ja saa vaiston menemään ylikierroksille. Mutta jos itsetuntosi on muuten hyvä ja silti koit tuollaisen 'jospa en kelpaa' -tunteen, silloin kannattaisi miettiä olisiko mies lähettänyt sinulle vääränlaista signaalia.

Viimeksi muokattu:
Birgitte, kiitos kommentistasi, Se pisti miettimään. Mulla on aina ollut huono itsetunto, varsinkin omaa vartaloa kohtaan. Ikinä en ole omasta mielestäni ollut tarpeeksi kaunis.
Mitä tulee siihen, onko tuon miehen seurassa hyvä olla, niin kyllä. Muuten koko illan tunsin oloni hyväksi ja hyväksytyksi, kauniiksi ja halutuksi.

Edelleen painin ajatusteni kanssa. Vaikea päättää mitä tekisi vai tekisikö mitään. Torjutuksi tulemisen pelko on suuri. Voisiko olla sittenkin niin, ettei hän enää haluakaan nähdä, toisaalta taas jos hän luulee etten minä tahdo tavata. Millaisen viestin sitä kehtaisi laittaa, vai laittaako mitään. Huominen ei ole vielä ihan varmaa, onko vapaata.
plaah. Tekisi mieli antaa vaan asian olla ja lakata ajattelemasta koko asiaa, en vaan osaa.

Ite voisin laittaa jotain että kiitos viimeisimmästä, oli mukava kahvitteluhetki. odottelen tässä varmuutta että saisinko kenties huomisen vapaaksi.saan nauttia auringosta/sateesta, Mites itselläsi?

No. Mies haluaa panna ja näköjään himot iski nyt sullekkin. Tekokainous sivuun ja laita vaikka tisseistäsi kuva niin kiva tietää mitä odottaa ja kyydit on sen mukaiset.

[QUOTE="malttamaton";28588589]Edelleen painin ajatusteni kanssa. Vaikea päättää mitä tekisi vai tekisikö mitään. Torjutuksi tulemisen pelko on suuri. [/QUOTE]

Mitä pelättävää torjutuksi tulemisessa on? Asia tulee selväksi ja molemmat voivat jatkaa elämäänsä ilman, että asiaa tarvitsee pohtia enää sen enempää.

Vaikka ei asiaan ei varsinaisesti liitykään, niin onkohan naisilla aavistustakaan, kuinka monta kertaa tyypillinen nuori mies tulee torjutuksi yhtä onnistunutta lähestymisyritystä kohti? Se suhdeluku on kuulkaa melkoisen ruma... :)

• Tykkää
Reactions: Data
Lucifer, jotain tommosta vois koittaa

Isämies, jos muutenkin epäilee omaa viehättävyyttään, niin tommonen torjuminen tuntuu todella pahalle. Toisaalta, siinä oot oikeassa että sit ei tarvitsisi enää ihmetellä asiaa vaan Se olis sillä selvä.

Miten minusta onkin tullut näin epävarma ja saamaton :(

Tätä jäin vielä miettimään. Kyllähän mutkin on aikaisemmin torjuttu, ei kyllä kovin usein. Mutta toisaalta, on tullut juteltua ihmisten kanssa, ja saanut sitten huomata että on jäänyt tilaisuuksia käyttämättä kun ei kumpikaan ole sanonut mitään.

Vieläkään en ole tehnyt asialle mitään. Jospa se olis illalla fasessa niin olis ehkä helpompi siellä käydä juttusille kuin laittaa tekstari.

Laitoin sille fasen kautta viestiä, se oli grillaamassa kavereidensa kanssa. Eli nyt se tietää että mulla on huomenna vapaata, ja jos ei ehdota tapaamista voi siitä jo päätellä ettei se tahdo tavata, eikö niin? Toisaalta en odota että se tänään enää sen suuremmin laittaa viestiä, jos kerta viettää aikaa kavereiden kanssa (vaikka se näyttikin olevan onlinessa pitkän aikaa....)

Olis kyllä kiva jos vois olla varma että se haluaa/ei halua nähdä, niin ei tarvitsis arpoa.

• Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä