M
"malttamaton"
Vieras
Mulla oli pari vuotta sitten jotain sutinaa tän miehen kanssa, mutta jouduttiin silloin jättää juttu kesken kun molemmat seurusteltiin. nyt ollaan vapaita, ja käytiin ensin kahvilla tossa viimeviikolla, ja nyt sitten tavattiin perjantaina ja oltiin koko yö yhdessä. Mies olis tietenkin halunnut seksiä, ja mä annoin tilanteen mennä aika pitkälle, kunnes hannasin (jostain syystä en uskaltanut, pelkäsin että en ole tarpeeksi hyvä :/) Mies lähti sitten jossain vaiheessa kotiinsa, lupasi pitää yhteyttää.
Mutta, missä vaiheessa mä lakkaan odottamasta? Millin voi todeta että se ei enää halua nähdä? Mulla olis huomenna ehkä lapseton ilta, ja silloin tietty vois nähdä, tietääkseni hänellä olis vapaata töistä myös. Niin ja hän ei tiedä että mulla on vapaata, kun kuulin siitä itsekkin vasta sunnuntaina. Mietin vaan että annanko epätoivoisen kuvan jos tekstaan itse ensin, vaikka toinen on luvannut ottaa yhteyttä?
Vaikeeta tää elämä
Mutta, missä vaiheessa mä lakkaan odottamasta? Millin voi todeta että se ei enää halua nähdä? Mulla olis huomenna ehkä lapseton ilta, ja silloin tietty vois nähdä, tietääkseni hänellä olis vapaata töistä myös. Niin ja hän ei tiedä että mulla on vapaata, kun kuulin siitä itsekkin vasta sunnuntaina. Mietin vaan että annanko epätoivoisen kuvan jos tekstaan itse ensin, vaikka toinen on luvannut ottaa yhteyttä?
Vaikeeta tää elämä