Kauanko ne menkat oikein voi olla poissa synnytyksen jälkeen?!

Mulla oli esikoisesta reilun vuoden kuukautiset poissa (imetyksen lopetin pojan ollessa n.8kk).
Ei kuulemma ole tavatonta, mutta suosittelivat että jos vuoden päästä synnytyksestä ei ole alkanut, niin kannattaa käydä lääkärillä tms.
 
äitinen
Muksu on yli vuoden ja niitä menkkoja odottelen edelleen. Imetän enää iltaisin ja seki olis tarkotus parin viikon sisällä lopettaa. Heh, ehkä ei kerkee tulee kahta vuotta niistä edellisistä menkoista tai sit kerkee ;)
 
urpoko
TÄH??? onko ne muka niin kauan pois.. meille pitäs syntyä hetkenä minä hyvänsä.. ja oon kokoajan luullu että synnytyksen jälkeen pari kuukautta niin menkat on takas...
 
ä4
Alkuperäinen kirjoittaja urpoko:
TÄH??? onko ne muka niin kauan pois.. meille pitäs syntyä hetkenä minä hyvänsä.. ja oon kokoajan luullu että synnytyksen jälkeen pari kuukautta niin menkat on takas...
Näinkin voi käydä. Imetykksestä huolimatta.
 
mANSE
Mulla oli poissa imetyksen ajan eli 11kk ja sitten tasan vuosi synnytyksestä.
Nyt imetän kolmosta ja lapsi lähes 10kk eikä menkkoja näkynyt vielä...Mutten välttämättä haluiskaan vielä:)
Imetän ehkä 4-5 kertaa päivässä vielä...
 
Ö
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtava:
Mulla synnytyksestä nyt 7kk ja imetän hyvin vähän enää. Yöllä pari kertaa ja päivällä pari kertaa eikä menkkoja vielä vaan kuulu. Ainakaan tovi sitten en vielä ollut raskaanakaan?
mulla alkoi tasan kuukauden päästä viimeisestä imetyksestä, eli vuosi ja 1kk synnytyksestä.
 
o
Ei ehtinyt menkat alkaa kun aloin odottamaan toista lasta.(lapsi oli silloin 9kk ikäinen kun tulin raskaaksi). Kaverilla alkoi kun vauva oli parin kk ikäinen :) että pikkuisia eroja on.
 

Yhteistyössä