kauanko meni yrittämisessä

kauanko olette yrittäneet raskautta ennen kuin on tarpännyt? Meillä eka sai alkunsa 7kk jälkeen ja nyt jännään 5.kertaa että joko joko, tuntuu niin pitkältä ajalta odottaa...jos tärpää eihän sitä koskaan tiedä..

Ekalla yk:lla tärppäs. Tuntui aika uskomattomalta, mutta mulla on aina ollut tosi säännöllinen kierto, enkä ole syönyt pillereitä, jotka olisivat voineet sekoittaa elimistön omaa hormonitoimintaa.

Minulla myös tärppäsi ekalla yrityksellä. En kyllä vielä usko oikeasti, että olisin raskaana, mut niin se testi väitti. Söin pillereitä melkein 7 vuotta ja nyt plussasin kp 48. Kierto siis piteni, muttei se näköjään tarkoita sitä, ettei voisi raskautua.

Esikoinen sai alkunsa heti ekasta kierrosta, toista saatiinkin odotella jo liki vuosi ja kolmas 8. yrityskierrosta. Aika tuntui hirmu pitkälle ja meinasi usko loppua jo monta kertaa tässä matkanvarrella, vaikka tiedänkin monen odottaneen vielä paljon pidempään! :ashamed:

Plussa-onnea kaikille! :hug:

Åsa harmaana
Eka ja toka tärppäs puolen vuoden jälkeen. Tosin siinä välissä oli yksi keskenmeno ja km:n jälkeen tärppäs kolmannesta kierrosta.
Kolmas tärppäs kolmannesta kierrosta.

Ekasta kierrosta tärppäsi. Mulla on aina ollut erittäin epäsäännöllinen kierto. Yhdistelmäpillereillä oli säännölliset menkat, mutta minipillereillä ei. Ennen raskaaksi tulemista mulla oli jääny väliin kolmet menkat ( söin minipillereitä ). Onneksi tärppäsi kuitenkin ekasta.

Kohta tokaa yrittelemään ja toivottavasti yhtä hyvä onni kun ekasta.

Yhteistyössä