Kauanko menee, että laihdun 10 kiloa näillä eväillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertikaa

Vieras
Aamulla kaksi ruisleipää salaatilla, margariinilla ja kevytjuustolla, kuppi kahvia. Ehkä activia jugurtti tai rasvaton jugurtti (activia, vitalinea tms) seuraksi jos tekee mieli. Joka toinen aamu leivän tilalla puuro.

Lounaalla kaksi keskikokoista perunaa tai vaihtoehtoisesti pikku kauhallinen riisiä tai pastaa. Liha/kala/kanakastike, sekasalaattia ilman kastiketta, tumma leipä margariinilla.

Välipalana kahvi ja rasvaton jugurtti tai hedelmä tai elovena välipalakeksi. Joka toinenpäivä pelkkä kahvi.

Päivällinen samaan tyyliin kuin lounas.

Iltapalalla leipä salaatilla, juustolla, kevyttä kalkkunaleikkelettä siivu (yleensä muuten polar 5% se juusto), margariinilla, teetä.

Ruokajuomana vesi, kahvin sekaan laitan rasvatonta maitoa. En syö herkkuja ja rasvaa käytän kohtuudella. Lähtomitat 169/69

Syöt liikaa hiilihydratteja, vähennä leivän + perunan yms. määrää. Jos syöt 500 - 600 Kcl alle keskikulutuksesi, paino tippuu kympin verran varmaankin n. 3-4 kuukaudessa.

Et myös mainitse juuston, margariinin ja leivän grammamääriä. Ne vaikuttavat laihtumistahtiisi. Uskon, että pudotat kymmpiä noilla eväillä 7-9 kk.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Syöt liikaa hiilihydratteja, vähennä leivän + perunan yms. määrää. Jos syöt 500 - 600 Kcl alle keskikulutuksesi, paino tippuu kympin verran varmaankin n. 3-4 kuukaudessa.

Et myös mainitse juuston, margariinin ja leivän grammamääriä. Ne vaikuttavat laihtumistahtiisi. Uskon, että pudotat kymmpiä noilla eväillä 7-9 kk.

No ihan suositusten mukaanhan tuota perunaa ja leipää on:o ennemmin mulle sanottiin, että karsii sitten lihasta ja muusta kuin kuidusta ja vitamiineista...

Noista tulee kaloreita about 1400 niinä päivinä, kun en liiku.

Kantsis ehkä vähä urheillaki lisäksi..
Mää en muuttanu ruokailuja mitenkään ja täytyy sanoa että aika epäsäännöllisesti syön. Mutta aloin jumpata joka päivä puolituntia-tunti ja pari kertaa vkossa lenkillä. Olen saanut tänä vuonna puotettua painoa n. 6kg. Lähtömitat oli 172/71

Leivär ja perunat veks,tilalle vihanneksia hyviä rasvoja ja proteiinia esim kalasta ja kanasta niin tuo putoo 2kk

Siis tätä mä en ymmärrä, miksi pitäisi poistaa kuidut ja peruna? Mulle kun sanoi ihan ravitsemuskasvattajakin, että perunaa ja leipää (tummaa siis) tulee olla tarpeeksi ruokavaliossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Leivär ja perunat veks,tilalle vihanneksia hyviä rasvoja ja proteiinia esim kalasta ja kanasta niin tuo putoo 2kk

Siis tätä mä en ymmärrä, miksi pitäisi poistaa kuidut ja peruna? Mulle kun sanoi ihan ravitsemuskasvattajakin, että perunaa ja leipää (tummaa siis) tulee olla tarpeeksi ruokavaliossa.

Sanokoon mitä vaan mutta hiilareilla hidastat aineenvaihduntasii ja tukit suolesi.

kuitija saat kasviksistakin. proteiinit kun jätät liian vähälle niin laihdut lihaksista, et kai sitä halua?

Sanokoon mitä vaan mutta hiilareilla hidastat aineenvaihduntasii ja tukit suolesi.

ja mihin ihmeeseen niitä hiilareita tarvii??

Käy kurkkaamassa karppi sivut,lämpimästi suosittelen.
Itse laihtunut reilu 20kg 3 kuukaudessa.
+sokeri arvot,rasva arvot ja reippaasti lääkkeitä tarvinnut nivelsärky täysin parantunut.

No ihan suositusten mukaanhan tuota perunaa ja leipää on:o ennemmin mulle sanottiin, että karsii sitten lihasta ja muusta kuin kuidusta ja vitamiineista...

Ei todellakaan tule vain 1400 Kcl. Mä syön 1200 - 1400 Kcl per päivä, ja ruokavalioni on seuraava:

Aamiainen: 2 siivua ruispaloja, 30 g 1 % raejuustoa, pieni tomaatti ja kuppi kahvia.

Lounas: 350 g sekasalattia ilman kastiketta. 150 g tonnikalaa vedessä ja 100 g katkarapuja.

Välipala: rasvaton jogurtti, omena ja puolikas banaani.

Illallinen: n. 200 g jotain vähänrasvaista lihaa. Yleensä nautaa tai sikaa, joskun 250 g broilerinfilettä. Lisäksi kasviksia 100-200 g, Torinon ruispastaa 1 dl (ei keitettynä mitattu), raejuustoa n. 1 dl.

Iltapala: rasvatonta jogurttia 200 g, marjoja 200 g. Kuppi kahvia maidolla.

Joskus lisäksi päivän aikana 1-2 siivua ruispaloja lisää, jos on ihan kauhea nälkä.

Tuolla kalorimäärällä paino tippuu n. 500 grammaa kuukaudessa, tai enemmän riippuen liikunnan määrästä. Itse laihdutin 1300 kalorin dieetillä, sisältäen ihan perusruokaympyrän ruokaa, kuukaudessa tippui riippuen aktiivisuudesta 2-3 kg.

Alkuperäinen kirjoittaja kukkanen1984:

ja mihin ihmeeseen niitä hiilareita tarvii??

No ei mihinkään,tietty kasviksista saa hyvänlaatusia hiilareita ne ok.

Ei todellakaan tule vain 1400 Kcl. Mä syön 1200 - 1400 Kcl per päivä, ja ruokavalioni on seuraava:

Aamiainen: 2 siivua ruispaloja, 30 g 1 % raejuustoa, pieni tomaatti ja kuppi kahvia.

Lounas: 350 g sekasalattia ilman kastiketta. 150 g tonnikalaa vedessä ja 100 g katkarapuja.

Välipala: rasvaton jogurtti, omena ja puolikas banaani.

Illallinen: n. 200 g jotain vähänrasvaista lihaa. Yleensä nautaa tai sikaa, joskun 250 g broilerinfilettä. Lisäksi kasviksia 100-200 g, Torinon ruispastaa 1 dl (ei keitettynä mitattu), raejuustoa n. 1 dl.

Iltapala: rasvatonta jogurttia 200 g, marjoja 200 g. Kuppi kahvia maidolla.

Kauanko tällasita nälkäkuuria meinasit jatkaa ja mitä sen jälkeen? Kun lakkaat syömästä "liian vähän" kuten metodisi näyttää olevan, mitä tapahtuu niille pudotetuille kiloille? VASTAUS: kilot tulee takaisin!

Kannattaisi ennemmin tehdä pysyvämpi elämäntapamuutos, niin kilot myös pysyvät poissa.

Joskus lisäksi päivän aikana 1-2 siivua ruispaloja lisää, jos on ihan kauhea nälkä.

Tää on älyttömintä mitä tiedän. Jos jää nälkä, lisää proteiineja, älä hiilareita. Proteiini ja rasva pitävät nälkää pidempään.

Roskaa.
Mä syön hiilareita mm. ruisleivän ja kaurapuuron muodossa ja suoli toimii 2-3 kertaa päivässä. Ei todellakaan ole tukossa.

Yhteistyössä