Kauanko laittaudut töihin/kouluun/kaupungille tms?

  • Viestiketjun aloittaja "Nessuliina"
  • Ensimmäinen viesti
ffddf
Kasvojen pesu (puhdistus+kosteusvoidet)
Hampaiden pesu
Harjaan hiukset ja vähän suorista päällimmäisiä, sitten ilmakihartimella läpi hiukset
Meikki:
Peitepuikko,meikkivoide, aurinkopuuteri, ripsien taivutus+ripsari, kevyt rajaus, hiukan luomiväriä, huuliin kiiltoa ja siistin kulmat.
Dödö+hajuvesi

Tuo kaikki vie multa tunnin.
 
"vieras"
Mä laitan joka aamu lämpörullat. Mulla on tosi luonnonkihara tukka, joten lämpörullat silottaa ja suoristaa ja tekee hiuksiin nätit loivemmat kiharat. Tämä lämpörullasessio lämpösuojien laittamisineen vie eniten aikaa aamulla.

Kasvot pesen puhdistusmaidolla ja laitan kosteusvoidetta. Hampaat pesen myös.

Arkimeikkini: Pohjustus, poskipuna, ripsien taivutus ja silmien rajaus, hieman luomiväriä ja kulmat ojennukseen. Huulet rajaan ja laitan kiiltoa.

Deodorenttia ja hajuvettä

Lopuksi kun hiuksista on rullat pois ja ne ovat jäähtyneet niin teen jonkun pienen kampauksen. Kampaus vie max 5min.
 
"vierailija"
Kasvojen ja hampaidet pesu 5min, kun odottaa kosteusvoiteen imeytymistä.
Lämpösuoja laitto ja hiuste suoristaminen ja lopuksi piippausraudalla laineita, menee 35min ehkä
Peitepuikko+meikkivoide+aurinkopuuteri 3-4min
Ripsien taivuttaminen ja ripsari 2-3min ja irtoripsien liimaaminen sekaan 4-5min
 
juuuuu
Mä laitan joka päivä irtoripsiä myös omien sekaan, joten se vie sen 10min. Kiharran tai suoristan hiukset joka päivä, joka vie sen 30min. Muu meikki, peseytyminen yms max 15min
 
"Nisu"
Mä teen joka aamu hiuksilleni jotakin ja se vie aikaa. Suoristan, kiharran, väsään jonkun nutturan, teen jonku erikoisen letin tm. Hiusten laittaminen vie varmaan 40min.
Suihku+kosteusvoiteet+dödö+hajuvesi vie ehkä 15min
Meikkaus 15min
 
äitisoli
Alkuperäinen kirjoittaja Äitisoli;24923310:
Saattaa mennä parikin tuntia.
Hiusten pesu + föönaus + muotoilunesteet+lämpösuojat yms + hiusten muotoilu suoristusraudalla ja volymemasterilla vie aamuisin multa jopa reilun tunnin.

Käytän myös tekoripsiä yleensä joka päivä, mutta niiden liimaus nyt ei vie kun max 30sekuntia, ettei ne aikaa vie. Ripset taivutan+ripsari niiden alle.

Meikkipohjan teen aika huolella, se vie 10min.

Muu meikki: 3min
 

Yhteistyössä