Rollolainen
[QUOTE="vieras";24009683]Olin itse aikuispuolella iltaopintoina merkonomintutkintoa suorittamassa. Meille tehtiin ihan omat oppimissuunnitelmat oman aikataulun mukaan. Osan sai opiskella etänä ja suorittaa ihan näyttökokeilla, ilman tunnilla istumista. Tosin jos asia on täysin uutta niin on suositeltavaa olla läsnä niin voi esittää kysymyksiä ja oikeasti oppia. Esim. kirjanpito on sellainen mitä ei minun matikkapäällä kyllä väännetty yksin kotona kirjasta...
Toisen vuoden jälkeen sain korkeakouluopiskelupaikan niin suiihen jäivät ne opinnot, mutta se käsitys jäi että henkilökunta hyvin mielellään tsemppasi eteenpäin. Valmistuvat opiskelijat ovat koko oppilaitoksen etu, joten eivät turhia kapuloita laita rattaisiin.[/QUOTE]
nuorten puolella sattaa ola toisenlainen käytäntö. Mulla kyllä on hyv opettaja kotonakin =)
Toisen vuoden jälkeen sain korkeakouluopiskelupaikan niin suiihen jäivät ne opinnot, mutta se käsitys jäi että henkilökunta hyvin mielellään tsemppasi eteenpäin. Valmistuvat opiskelijat ovat koko oppilaitoksen etu, joten eivät turhia kapuloita laita rattaisiin.[/QUOTE]
nuorten puolella sattaa ola toisenlainen käytäntö. Mulla kyllä on hyv opettaja kotonakin =)