Eiku sä ap puhuitki opintoviikoista, mä puhuin opintopisteistä. Onko jossain vielä käytössä opintoviikot?Noin kaksi vuotta, ehkä vähän alle.
Noo mitäs nyt, tuplaten käytit aikaa tohon opiskeluun.Onko jossain vielä käytössä opintoviikot? Itsellä kesti 10 vuotta suorittaa 210 opintoviikkoa, mutta taisin ottaa aika rennosti
No saathan sä ainakin kaikista atto-aineista ja vapaasti valittavista hyväksiluvut, tuleehan niistä jo aika monta opintoviikkoa.no luulenpa että paljon nopeampaa en pääsis tästä . En saa kuitenkaan paljon hyväksilukuja, kun on ihan eri alasta kyse. tuskin asiakaspalveluopintoihin käyvät hyväksiluvuksi keittiöpuolen asiakaspalvelu
Kyllä sä saatat jonkun kurssin saada hyväksiluettua, mutta se asiakaspalvelu on laajuudeltaan yhteensä 20 opintoviikkoa, ja siihen kuuluu sen perusaspan lisäksi asiakaspalvelua englanniksi ja ruotsiksi, tietotekniikkaa ja kirjanpitoa, yritystoiminnan perusteita ja sellaistano luulenpa että paljon nopeampaa en pääsis tästä . En saa kuitenkaan paljon hyväksilukuja, kun on ihan eri alasta kyse. tuskin asiakaspalveluopintoihin käyvät hyväksiluvuksi keittiöpuolen asiakaspalvelu
ei yo-linjalle pääse jos ei ole ylioppilas. Ainkin LAO:n sivuilla lukee että merkonomin tutkinto kestää 90ov. ja mun on pakko pästä tuoss a2.ssa vuodessa, kun saan vaan sen 2v työttö,ystuella opiskella, ei mulla perheellisenä ole varaa opintotuella opiskeluunAlkuperäinen kirjoittaja Björn;24004320:Kun se koko tutkinto on 120 ov, siitä 10 ov on vapaasti valittavia ja 20 ov yhteisiä opintoja, nämä saa aikaisemmasta tutkinnosta hyväksiluettua. Sitten on yhteensä 20 ov harjoittelua, joten eihän koulussa istumista ole kuin vajaa 8 jaksoa. Olisit rollo suoraan voinut hakea yo-pohjaiselle linjalle, varmaan onnistuukin vielä syksyn alussa?
Merkonomin tutkinto kestää kyllä sen 120 ov mutta kun sulla on niitä aiempia opintoja takana niin sun täytyy ottaa yhteyttä sinne koululle opinto-ohjaajaan ja kysyä että voidaanko sun opinnot hopsata niin et valmistut kahdessa vuodessa.ei yo-linjalle pääse jos ei ole ylioppilas. Ainkin LAO:n sivuilla lukee että merkonomin tutkinto kestää 90ov. ja mun on pakko pästä tuoss a2.ssa vuodessa, kun saan vaan sen 2v työttö,ystuella opiskella, ei mulla perheellisenä ole varaa opintotuella opiskeluun