Kauanko kestää jonkun nettiliittymän avaaminen ja mitä liittymää suosittelet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Nyt meni hermo tämän dna- mokkulan kanssa. Se ei täällä toimi, ei sitten lähes lainkaan. Mies katsoi jostain sivulta, että tämän nopeus on 7...jotain mitä liekään.

Täällä korvessa kun ei oikein tuota tarvittavaa verkkoa ole ja se saa kyllä olla riittävä syy tämän mokkulasopimuksen purkamiseen.

Mutta mikä tilalle? Ja pitäiskö ensin hakea se ja irtisanoa vasta sitten mokkula? Toisin sanoen: kestääkö se uuden liittymän avaaminen miten kauan?

Mitä liittymiä teillä on, millä nopeuksilla ja mitä maksaa?

Kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Wlan world langaton 24,90 ? kk 2 megaa, toimii ku unelma.

Mistä tommosen saa? Mä kun en ymmärrä noista mitään. Saunalahti, Elisa jne. jne. vaan tiedän, enkä niidenkään hintoja, toimivuutta jne. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Mistä tommosen saa? Mä kun en ymmärrä noista mitään. Saunalahti, Elisa jne. jne. vaan tiedän, enkä niidenkään hintoja, toimivuutta jne. :ashamed:

Kannattaa selvittä mikä teidän alueella pelitää kunnolla (siis jos asutte jossain korvessa) ja toimitus on usen 2-4 viikkoa riippuen ruuhkista.
Welhon saisi heti jos kuuluu kaapeliverkkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:

Kannattaa selvittä mikä teidän alueella pelitää kunnolla (siis jos asutte jossain korvessa) ja toimitus on usen 2-4 viikkoa riippuen ruuhkista.

Mistä mä voisin sitten asiaa selvitellä? No ainakin tietty naapurilta voisin kysäistä mikä liittymä heillä on :). Mutta siis muuten? Pitäiskö vaan kaikilta liittymätoimittajilta kysellä toimivuutta?

Me ei kuuluta edes kaapeliverkkoon :/

Mistä mä voisin sitten asiaa selvitellä? No ainakin tietty naapurilta voisin kysäistä mikä liittymä heillä on :). Mutta siis muuten? Pitäiskö vaan kaikilta liittymätoimittajilta kysellä toimivuutta?

Me ei kuuluta edes kaapeliverkkoon :/

Ajattelinkin ettette varmaan kuulu. Ihan naapureilta kannattaa kysellä, kuin heillä pelitää ja ovatko ollet toimivuuteen tyytyväisiä. Saat parhaan palautteen sitä kautta!

Voit toki soittaa myös liittymätoimittajille ja samallahan siinä sitten helposti vertaat hintoja.

Mies väittää että Elisan mokkula vois toimia täällä. Mutta voiko olla mahdollista mukamas? Että siis se olis just tuo Dna mikä ei toimi täällä? Jotenkin tuntuu musta vaan niin uskomattomalta...

Miehellä on siis puhelimessa se tietokone 3G (vai mikälie) verkossa ja se toimii täällä moitteettomasti. Ja on siis Elisan.

Mies väittää että Elisan mokkula vois toimia täällä. Mutta voiko olla mahdollista mukamas? Että siis se olis just tuo Dna mikä ei toimi täällä? Jotenkin tuntuu musta vaan niin uskomattomalta...

Miehellä on siis puhelimessa se tietokone 3G (vai mikälie) verkossa ja se toimii täällä moitteettomasti. Ja on siis Elisan.

Hyvin saattaa pitää paikkansa. DNA ei taida käyttää Elisan kanssa samaa verkkoa.

Hyvin saattaa pitää paikkansa. DNA ei taida käyttää Elisan kanssa samaa verkkoa.

No tuo olis kyllä pelastus. Mies meinaan palautti mut just äsken maan pinnalle toteamalla ettei täällä ole puhelinverkkoa. Eli ainakaan mitään semmoista liittymää ei voida edes ottaa mihin tarvittais puhelinpistoke :/

Yhteistyössä