N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja laaa:ei oo varmaa tietoa mutta voisin olettaa että 4 tunnin jälkeen jo ei enää maitoon paljoa erity...
Alkuperäinen kirjoittaja laaa:kun siis kuutisen tuntiahan tuo lääke vaikuttaa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä jos soitat apteekkiin tai terveyskeskukseen niin saat ihan oikeesti oikeeta tietoa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja laaa:kun siis kuutisen tuntiahan tuo lääke vaikuttaa..
Onko tuo varmaa ja lähteekö se kodeiini siis sillon kans pois?
KIitos oikeesti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:codeiini saavuttaa huipun 2 tunnin aikana ja puoliintumis aika on 2-3 tuntia
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:codeiini saavuttaa huipun 2 tunnin aikana ja puoliintumis aika on 2-3 tuntia
Siis kodeiini on sillon puoliintunut ja jos ootan 6 tuntia niin voin olla varma ettei sitä enää kehossa ole ja näin ollen lapseen siirry vai??? Kiitos sinulle hiukka oon uusi avuton kun en ees tiijä mitä tuo puoliintumis aika tarkottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:codeiini saavuttaa huipun 2 tunnin aikana ja puoliintumis aika on 2-3 tuntia
Siis kodeiini on sillon puoliintunut ja jos ootan 6 tuntia niin voin olla varma ettei sitä enää kehossa ole ja näin ollen lapseen siirry vai??? Kiitos sinulle hiukka oon uusi avuton kun en ees tiijä mitä tuo puoliintumis aika tarkottaa.
kyllä!
Alkuperäinen kirjoittaja taina:mie oon kyllä saanu lekurilta ohjeet et voi imettää panacodin kanssa.Ite syöny niitä parhaimmillaa 6/päivä.
Alkuperäinen kirjoittaja laaa:Alkuperäinen kirjoittaja taina:mie oon kyllä saanu lekurilta ohjeet et voi imettää panacodin kanssa.Ite syöny niitä parhaimmillaa 6/päivä.
mulle sanoi että ei suositella imettäessä vaikka raskaana niitä voi syödä..
Oot kyllä fiksu.toinen sanoo ei puhe aikaa johon vastaat soita apteekkiin.Soita apteekkiin
No kävele käymään apteekissa.Oot kyllä fiksu.toinen sanoo ei puhe aikaa johon vastaat soita apteekkiin.