V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voihan niitä ensin korjata. Hihansuihin ja päänteihin uudet resorit ymLoppuun asti jolloinka muuttuvat joko mökkivaatteiksi tai räteiksi, jolla pyyhitään autoa, moottoripyörää, pölyjä jne.
Annoin saumurini pois enkä viitsi ostaa uutta.Voihan niitä ensin korjata. Hihansuihin ja päänteihin uudet resorit ym
Ei mullakaan ole saumuria ja ihan hyvin onnistuu tavallisellakin perintöompelukoneella.Annoin saumurini pois enkä viitsi ostaa uutta.
Ressukka. Meillä on pidetty lastenkin vaatteet puhkiYleensä maksimissaana 3 kertaa. Sitten pakko saada uutta. On niin noloa käyttää samoja vaatteita monta kertaa.
Nin noloa. Kiusataanko lapsia koulussa rumista vaatteista?Ressukka. Meillä on pidetty lastenkin vaatteet puhki
Etkö käsittänyt et me vanhemmat ollaan käytetty niitä. Hyviä vaatteita vuosikausiksiNin noloa. Kiusataanko lapsia koulussa rumista vaatteista?
Niinpä. Sukissa oon siirtynyt pehmeisiin villasukkiin.Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen post 1888:Riippuu ihan vaatteesta. Takki kestää helposti 20 vuotta, mutta sukat vain vuoden
Työnantajalta tulee työvaatteet. Siviilipäällysvaatteet kestää vuosikymmeniä, alusvaatteet uusitaan tiheämmin tarpeen mukaan.Siis käyttekö te ihmiset, jotka sanotte käyttävänne vaatteenne loppuun, ihan töissä, koulussa ja muualla ihmisten ilmoilla noissa rikkipiereskellyissä verkkareissanne, vai onko teillä siistit vaatteet töihin ja muualle ja ne kuluneet ja nuhjaantuneet sitten kotikäytössä? Minäkin käytän vaatteita kauan, mutta sitten kun ne alkavat olla kulahtaneita tai rikkinäisiä, niin en todellakaan niissä enää mihinkään töihin lähde. Kotona nyt ei haittaa, jos hupparista on kyynärpäät kulunu puhki tai housuista paikattu haaroväli, mutta ei niissä kyllä ihmisten ilmoille voi lähteä.
OK, mulla ei ole mitään työantajan antamia työvaatteita, omissa ollaan toimistolla. En kyllä sinne ilkiä mennä yhtään kuluneissa vaatteissa.Työnantajalta tulee työvaatteet. Siviilipäällysvaatteet kestää vuosikymmeniä, alusvaatteet uusitaan tiheämmin tarpeen mukaan.
Ei. Urheilussa voi käyttää paikattuja, mutta ei töissä, eikä kaupassa.Siis käyttekö te ihmiset, jotka sanotte käyttävänne vaatteenne loppuun, ihan töissä, koulussa ja muualla ihmisten ilmoilla noissa rikkipiereskellyissä verkkareissanne, vai onko teillä siistit vaatteet töihin ja muualle ja ne kuluneet ja nuhjaantuneet sitten kotikäytössä? Minäkin käytän vaatteita kauan, mutta sitten kun ne alkavat olla kulahtaneita tai rikkinäisiä, niin en todellakaan niissä enää mihinkään töihin lähde. Kotona nyt ei haittaa, jos hupparista on kyynärpäät kulunu puhki tai housuista paikattu haaroväli, mutta ei niissä kyllä ihmisten ilmoille voi lähteä.
Miksei töissä ja kaupassa voi käyttää paikattuja?Ei. Urheilussa voi käyttää paikattuja, mutta ei töissä, eikä kaupassa.
Ei mulla mitään jakkupukuja ole, vaan farkkuja ja trikoopaitaa käytän töissä, niitä voi pitää arjessa vielä paikattuina kotonakin.
Se on epäkohteliasta kanssaihmisiä kohtaan. Tulee tunne renttahelkusta että onko vielä epähygieeninenkin.Miksei töissä ja kaupassa voi käyttää paikattuja?
Ja sekö ei ole sinulle ongelma että vaateteollisuus on maailman pahimpia saastuttajia?Se on epäkohteliasta kanssaihmisiä kohtaan. Tulee tunne renttahelkusta että onko vielä epähygieeninenkin.
Ihmiset nyt vaan eivät voi liikkua ilkkosillaan eikä ainakaan täällä pohjoismaissa. Kun ostat laadukkaat vaatteet ja sinulla on kahdet eri asusteet, joista toiset työssä ja toiset kotona käytettäviä. Vältän kausivaatteiden ostoa eli klassinen pukeutuminen ajaa aina muodin ohitse. Kertakäyttömuoti on se suurin ongelma.Ja sekö ei ole sinulle ongelma että vaateteollisuus on maailman pahimpia saastuttajia?
Jonkinlainen peruskohteliaisuus kanssaihmisiä kohtaan on oltava. Ja itse en ainakaan töissä voisi käyttää mitään resuvaatteita. Olen toiistotyössä ja päivittäin myös asiakkiaden kanssa tekemisissä, niin kyllähän se on osaltaan yrityksenkin maine vaakalaudalla, jos työntekijä on töissä rikkinäisissä tai likaisissa vaatteissa tai vaikkapa hiukset pesemättä.Miksei töissä ja kaupassa voi käyttää paikattuja?
Työvaatteet on tietysti erikseen ja ne täytyy olla aina puhtaat. Niitä ei muualla pidetä, niin ne kestää kauan. Suihkussakin käydään ennen niiden pukemista. Korjaamiseen voi käyttää vaikka suutaria, jos ei itse osaa.Siis käyttekö te ihmiset, jotka sanotte käyttävänne vaatteenne loppuun, ihan töissä, koulussa ja muualla ihmisten ilmoilla noissa rikkipiereskellyissä verkkareissanne, vai onko teillä siistit vaatteet töihin ja muualle ja ne kuluneet ja nuhjaantuneet sitten kotikäytössä? Minäkin käytän vaatteita kauan, mutta sitten kun ne alkavat olla kulahtaneita tai rikkinäisiä, niin en todellakaan niissä enää mihinkään töihin lähde. Kotona nyt ei haittaa, jos hupparista on kyynärpäät kulunu puhki tai housuista paikattu haaroväli, mutta ei niissä kyllä ihmisten ilmoille voi lähteä.
Taidat sekoittaa perusasioita: korjausta ei aina edes huomaa, että on korjattu. Siihen on olemassa erikseen firmoja, jos ei viitsi opetella.Jonkinlainen peruskohteliaisuus kanssaihmisiä kohtaan on oltava. Ja itse en ainakaan töissä voisi käyttää mitään resuvaatteita. Olen toiistotyössä ja päivittäin myös asiakkiaden kanssa tekemisissä, niin kyllähän se on osaltaan yrityksenkin maine vaakalaudalla, jos työntekijä on töissä rikkinäisissä tai likaisissa vaatteissa tai vaikkapa hiukset pesemättä.
Luulenpa että nyt puhutaan resuista, kuluneista ja likaisista vaatteista versa vanhat vaatteet, jotka voivat olla diy korjatut tai stailatut.Taidat sekoittaa perusasioita: korjausta ei aina edes huomaa, että on korjattu. Siihen on olemassa erikseen firmoja, jos ei viitsi opetella.