Kauanko jälkivuoto on kestänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kvart över
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kvart över

Aktiivinen jäsen
26.03.2007
4 876
9
38
Mulla huomattiin keskeytynyt keskenmeno lauantaina 19.1. Lääkkeellisessä tyhjennyksessä olin viime keskiviikkona, eli 23.1. Tämän jälkeen vuosin valtavasti kaksi päivää, jonka jälkeen pientä vuotoa oli ehkä päivän ja nyt on jo pari päivää tullut pelkästään ruskeaa tuhrua.

Kauanko teillä on tuo tuhruttelu keskenmenon jälkeen kestänyt?

mulla lähti keskenmeno itsellään käyntiin, tuulimuna diagnoosin jälkeen. alkoi voimakkalla vuodolla ja kamalilla kivuilla 6.12. kahtena päivänä 6 ja 7. 12 tuli vuodon mukana sellanen vaaleanpunainen pitkä, jopa 10 cm mötikkä ja sen jälkeen vuoto rauhoittui, mutta jatkui verisenä vielä viikon verran. yhteensä jälkivuotoa kaikki ruskeat tuhruttelut mukaan lukien kesti 2 viikkoa. kuukautiset alkoi 5 viikkoa ja 1 pvä. vuodon alkamisesta ja oli todella niukkaa.

Kaavinnan jälken vuotoa oli 10 päivää, josta ihan reilua vuotoa noin 8 päivää. Menkat tulivat 32 päivää kaavinnan jälkeen ja kestivät hyvin runsaina 10 päivää. Nyt menossa olevat toiset menkat alkoivat 31 päivää edellisistä ja ovat nyt neljäntenä päivänä jo aikalailla niukat.

Mulla oli tuulamunaraskaus, joka hoidettiin lääkkeellisesti 5.1. ja muutaman päivän tuli vuotoa todella runsaasti, ja pari viikkoa niin että oli päiviä kun tuli vain vähän ja päiviä kun tuli hyytymiä ja runsasta vuotoa.
Olin viime pe. jälkitarkastuksessa ja kaikki oli ok, jokin pieni hyytymä näkyi ja nyt sitten on pari päivää vuotanut taas. :/ Että voisi jo loppua..

Yhteistyössä