Tossa toisessa ketjussa niin väitettiin ja että me ei kouluja käyneet poltellaan enemmän tupakkia raskausaikana jne.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä olen luullu toisinpäin; korkeasti koulutetulla on ura haaveita ja kiire töihin, kouluttamaton voi yhtähyvin ruveta kotiöidiksi ja imettää vaikka toista vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kun väitetään,että kouluttamattomat ja sen tapaiset imettävät vähemmän aikaa kun korkeasti koulutetut,niin tehdääs pieni galluppi..
Mä imetin 7kk ja peruskoulu.
Aika hyvän yleistyksen vedit.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä olen luullu toisinpäin; korkeasti koulutetulla on ura haaveita ja kiire töihin, kouluttamaton voi yhtähyvin ruveta kotiöidiksi ja imettää vaikka toista vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kun väitetään,että kouluttamattomat ja sen tapaiset imettävät vähemmän aikaa kun korkeasti koulutetut,niin tehdääs pieni galluppi..
Niin, ja imettää voi, vaikka on töissäkin. Minä jatkoin imettämistä neljä kuukautta vielä töihin paluunkin jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Aika hyvän yleistyksen vedit.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä olen luullu toisinpäin; korkeasti koulutetulla on ura haaveita ja kiire töihin, kouluttamaton voi yhtähyvin ruveta kotiöidiksi ja imettää vaikka toista vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kun väitetään,että kouluttamattomat ja sen tapaiset imettävät vähemmän aikaa kun korkeasti koulutetut,niin tehdääs pieni galluppi..
Oma imettämättömyys ei ainakaan ollut tästä kiinni...
Mut tää on taas näitä juttuja...Kun matala koulutus ei välttämättä ole yhtä kuin sosiaaliongelmainen, mutta sosiaaliongelmainen yleensä on yhtä kuin matalasti koulutettu. JOten nämä sosiaaliongelmaiset vääristää tälläisiä tilastoja myös niiden matlasti koulutettujen osalta, joiden sosiaalinen status on normaali.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tossa toisessa ketjussa niin väitettiin ja että me ei kouluja käyneet poltellaan enemmän tupakkia raskausaikana jne.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä olen luullu toisinpäin; korkeasti koulutetulla on ura haaveita ja kiire töihin, kouluttamaton voi yhtähyvin ruveta kotiöidiksi ja imettää vaikka toista vuotta.
Mnun mielestäni taas töihin (tai opiskelemaan) paluulla ei ole tekemistä imetyksen keston kanssa. Kotiätiyden se toki katkaisee. =)Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä olen luullu toisinpäin; korkeasti koulutetulla on ura haaveita ja kiire töihin, kouluttamaton voi yhtähyvin ruveta kotiöidiksi ja imettää vaikka toista vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kun väitetään,että kouluttamattomat ja sen tapaiset imettävät vähemmän aikaa kun korkeasti koulutetut,niin tehdääs pieni galluppi..
Eikö se ole sama, miten päin se yleistys vedetään?Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Aika hyvän yleistyksen vedit.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä olen luullu toisinpäin; korkeasti koulutetulla on ura haaveita ja kiire töihin, kouluttamaton voi yhtähyvin ruveta kotiöidiksi ja imettää vaikka toista vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kun väitetään,että kouluttamattomat ja sen tapaiset imettävät vähemmän aikaa kun korkeasti koulutetut,niin tehdääs pieni galluppi..
Oma imettämättömyys ei ainakaan ollut tästä kiinni...
No,me ollaan kuitenkin samanarvoisia ihmisiä kaikki,riippumatta siitä mitä kouluja on käyty =)Alkuperäinen kirjoittaja joo:ja tää palstagallup on sitten se lopullisen totuuden asiasta kertova tutkimus ja kumoaa tuon laajemman tieteellisen artikkelin?
"Ei voi olla totta, ainakaan plussalaisten kohdalta"
peesiAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kun väitetään,että kouluttamattomat ja sen tapaiset imettävät vähemmän aikaa kun korkeasti koulutetut,niin tehdääs pieni galluppi..