Kauanko epäsäännöllisiä kipeitä supistuksia ennen säännöllisiä?

Eli, mulla on tullut nyt kipeitä supistuksia varmaan noin reilun 30 tuntia, joka tunti tulee ainakin pari, mutta koskakohan nää alkaa muuttumaan säännöllisiksi.
Alkaa masu ja selkä oleen sen verran turtana, että haluttas kovasti jo päästä oikeesti tosi toimiin.

Kiinnostaakin vähän kuulla toisten kokemuksia siitä kauanko tällästä mahollisesti saattaa jatkua.. :headwall:

PuPu ja Pikkis 40+4
 
Mulla on ollu varmaan pari viikkoa niin että joka päivä ja yö supistelee KIPEÄSTI mut ei nyt ehkä ihan joka tunti.
Niin ja laskettuaika on maanantaina |O yritän elätellä toivoa että ennen sitä syntyisi.....

Oikein kipeät supistukset tais alkaa rv 32 tai jotain sellasta :kieh: mutta sillon ei vielä ihan päivittäin.
 
Minulla ei viisi tuntia kestäneen toisen synnytykseni aikana missään vaiheessa supistukset säännöllistyneet. Onneksi tuli mentyä ajoissa sairaalaan. Mentiin siis kun suppareita oli tullut 5-15 min välein 2,5 tuntia, ja tosiaan siitä meni vain toiset 2,5 kun poika syntyi. Tosin minulla alkoi synnytys puoli tuntia ennen supistuksia sillä että vettä alkoi tulla lorahduksina, joten siksi siis mentiin.
 
mulla alko tiistaina puolen yön jälkeen supisteleen ja perjantaina 00.52 synty poika.synnytyksen alkovat laskeen torstai yöstä 1.30 kun heräsin puolen tunnin unilta, siihen asti oli tullu 5-15 min välein niin että en ollu lopen ennen synnytystä nukkunu kahteen yöhön. tuollon torstaina aamu yöstä ne alko oleen 4-5 min välein.

jännä juttu vaikka synnytys oli pitkä niin missään vaiheess sitä ei alettu synnytyssalissa vauhdittaan tipalla tai kalvojen puhkasulla tai yhtään millään. minulla taikasana oli petidiini piikki kankkuun jonka avulla nukuin kaks tuntia synnytyssalissa ja se sai lopen paikat aukeemaan aika vauhdilla. minä olin 3-4 cm auki synnärille mennessä.

eli kipeitä supistuksia tuli n- 25 tuntia ennen kuin ne oli alle viiden minuutin välein.
 
Epäsäännöllisiä TOSI kipeitä suppareita tuli kolme täyttä vuorokautta..kestot vaihteli 3-20 minuutin välillä. Sitten pyysivät sairaalaan lääkkeisiin et pystyin nukkua ja aamulla alkoiki sitte säännölliset :)
 
mulla ei koko synnytyksen aikana ollu säännöllisiä supistuksia (tai no ponnistaessa tais olla) synnytys muuten kesti 21h ja supistukset oli koko ajan säännöllisen epäsäännöllisiä (mut ei kuitenkaa säännöllisiä lääkärin mielestä)
 
Mulla sitten kesti niitä kipeitä ja epäsäännöllisiä supistuksia tasan niin, että kun tuon tekstin kirjoitin, niin jo seuraavana aamuna nyytti oli kainalossa. Eli meijän poika synty 18.10 klo 6.49 ja sillon oli rv 40+4 eli tuohon alotukseen oon supistuspöhnässä kirjottanu väärin sillon oli 40+3... :|
Kun lähettiin sairaalaan 18.10 siinä 03 aikaan olin VASTA kahelle sormelle auki, mutta tunnin päästä "jo" 2 cm.
Pojan sydänäänet heikkeni aina supistuksen aikaan, joten puhkasivat kalvot nopeuttaakseen synnytystä, kun toiveessa oli alatiesynnytys. tosiaa siitä ku mentii sairaalaan alle 4 tunnin päästä poika näki päivänvalon.

PuPu ja pikkis 3 viikkoa 4 päivää
 

Yhteistyössä