Kauanko ammatilaisella menee 90neliön asunnon ikkunoiden pesuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Itse olen selkävaivaisena estynyt pesemään ikkunoita mutta puhtaaksi ne on saatava vaikkapa palkkaamalla ikkunapesufirmasta palvelun.
Osaako joku kertoa, että kauanko menee aikaa ikkuinoiden pesuun ammatilaisilta? Ikkunoita olisi: makkarien ikkunatx3, olohuone yksi iso, keittiö yksi ja parvelasit.

riippuu ikkunoiden koosta, pintojen määrästä, miten aukeavat, kuinka likaiset ovat ym. soita ikkunanpesijälle, hän kysyy kysymykset ja antaa arvion.

Riippuu ihan ikkunoiden koosta.. mutta sen verran tiedän, että pesin 200 neliöisen talon 3-kertaisia ikkunoita (siis jokaikinen ikkuna sisä ja ulkopuolelta) ja mulla kesti sen 8½ tuntia. Tosin en oo mikään maailman nopeinkaan varmaan mut so what. Siis en oo missään firmassa töissä tietty :D

Meillä 5 h + k. Isot ikkunat, yksi seinä on melkein lasia vaan, tosin neljä isoa ikkunaa täytyy pestä vain sisältä ja ulkoa, ei välistä. Ammattilainen taisi pestä noita 6 - 7 tuntia. Yksin. Oli kyllä nopea kaveri! Saatiin toiselta firmalta tarjous; kuulemma olisi työtunteja tullut kahdelta 8 h eli 16 h yhteensä... Kannatta kilpailuttaa, koska jotkut firmat kusettavat!

Yhteistyössä