kauan yhdessä ennenkuin esikko "ilmoitti" tulostaan?

lottovoitto
eka treffeistä kun esikoinen aika yllättäen sai alkunsa. Olikin parasta mitä meille koskaan on sattunut. Nyt on lapsia kertynyt pari lisää ja olemme erittäin onnellisia. Tiesin miehestä heti kun tapasimme, että nyt kolahti enemmän kuin yleensä. Olen aikaisemmin kitkutellut pitkään toimimattomissa suhteissa. Ihme kyllä mitään merkittäviä kriisejä ei ole ollut. Meillä on samankaltainen tausta ja haaveet, joten isoista asioista ei ole tullut erimielisyyksiä.

Aika tasan vuosi yhdessä,ollaan molemmat aika nopean toiminnan ihmisiä,muutettiin yhteen kun oltiin tunnettu 2kk :D mutta hetkeäkään en ole katunut,häät suunnitteilla ensi kesälle ja ollaan tuon uketsun kanssa mualiman rakastuneimmat :heart: (vaikka välillä kotitöistä täällä nurisenkin) :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kysymys heille, ketkä olleet lyhyen aikaa yhdessä, kun ekaa alettu odottamaan. Miten uskalsitte jo niin aikaisessa vaiheessa alkaa lapsia hankkimaan? Eihän noi aikaisin toista edes läpikotaisin tunne. Mitä jos ero olisi tullut vaikka jo ennen lapsen syntymää? kysyn siis ihan iloisessa mielessä :)
Me oltiin oltu yhdessä vuosi kun tyttö ilmoitti tulostaan. Ja mä olen siis tuntenut tuon miehen ala asteelta asti, joten tiesin mikä tuo oli miehiään kun sen miehekseni otin.

Minä myös tiesin millaisen miehen otin, vaikkei itse seurustelua ollut takana sen pitempää. Tiesin luonteen ja elämänarvot ja täytyy sanoa että en olis voinu parempaa miestä saada :heart:
Ja jos nyt joskus jostain syystä erottais, mitä moni ulkopuolinen odottaa kun nopeesti edetään, niin siltikään en hetkeäkään tästä antaisi pois.
Eihän sitä tiedä mitä elämä tuo tullessaan mutta tuntui niin oikealta tämä ratkaisu ja tuntuu edelleen.

Me oltiin oltu yhdessä n.5kk kun esikoista aloin odottaa. Tiesimme kyllä mitä teimme kun jätimme ehkäsyn pois, mutta vauva sai alkunsa sitten tosi äkkiä. Olin varautunut hieman pidempään yritykseen kun se 1kk. Nyt esikoisella myös pikkuveli ja yhdessä oltu lähelle 7 vuotta. Naimisissa ja tällä hetkellä erittäin seesteinen suhde.
Jos olisin sillon alkanut miettimään uskallanko vai enkö, ja entä jos ero tulee, en olisi varmaan tähän päivään mennessä niitä lapsia "uskaltanut" tehdä. En usko että meillä on ollut sen hankalampaa kun kellään muullakaan joka ollut yhdessä kauan ennen lapsia. Esikoisen vauva-aikaa ihanuutti sekin että elettiin vielä ns. alunhuumaa. :heart:

jurristi harmaana
Kaksi ja puoli vuotta ehdimme olla yhdessä siihen mennessä, kun esikoinen ilmoitti tulostaan. Tosin olimme ennen seurustelumme alkua olleet parhaita ystäviä jo muutaman vuoden ajan.

Yhteistyössä