Kauan yhdessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ennen seksiä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ennen seksiä?

Vieras
Kuinka kauan seurustelitte/tapailitte ennen kuin harrastitte yhdessä seksiä?

Onko yleensäkään teille merkitystä sillä, kuinka pian seksiä harrastetaan suhteessa (esim. loppuuko kiinnostus liian helppoon/vaikeaan kaavaan) toisin sanoen mikä on sopiva aika ""odottaa""?

Ei siihen mitään sääntöä ole, jotkut ovat sängyssä muutamassa minuutissa, toiset muutaman kuukauden jälkeen. Ihmiset ovat yksilöitä tässäkin ja jokaisella on erilainen valmius asiaan.
Mielestäni voisi hetken tutustua muuten, koska seksi syventää suhdetta ja jos ilmenee toisessa jotakin vastenmielistä, niin on helpompi perääntyä.

Seksi tuli kuvioihin kuukauden seurustelun jälkeen.
Nyt oltu yhdessä 7 vuotta, joista naimisissa 2v.

Minustakaan sillä ei ole merkitystä, kuinka pian seksiä harrastetaan. Silloin kun se hyvältä ja oikealta tuntuu.

Jos mies ei vonkaa ensi treffeilla, han on herrasmies. Jos ei kolmansillakaan, han on homo.

Kylla olisi seurustelu helppoa, jos olisi jotain yleispatevia saantoja, missa vaiheessa suhdetta mitakin tulee tehda. Sankyyn pitaisi menna sitten kun se molemmista tuntuu hyvalle. Jos olisin sinkku, en vaivautuisi kuvailemiasi helppo/vaikea-peleja pelailemaan.

Mielestani pikaisesti sankyyn paatyminen ei ole seurustelun este. Tosin on syyta muistaa, ettei jokainen yhdenyonsuhteeksi kelpaava ole kelvollinen seurustelukumppaniksi. Eika sellaiseksi muuttuisi pihtaamallakaan.

2,5kk. Halusin ottaa varman päälle, kun tavoite oli löytää pidempiaikainen tyttöystävä. Suutelimme paljon ja sormella häntä kiihoitin, tavoite oli saada hänet tosi kuumaksi. Malttia riitti vielä pitkään esileikkiin ennen naintia. Se onnistuikin sitten täydellisesti ja taisi mennä vähän överiksi, koska ollaan oltu kimpassa jo 30 vuotta. :) Sitä ei nuorena kollina ymmärtänyt, mitä tapahtuu, jos leikkii toisen tunteilla ja panee parastaan. Tosin enpä tiedä kumpi siinä jäi koukkuun. :)

Me sekstailtiin aika pian siitä kun yhteen muutettiin. Tunnettu oltiin muutama vuosi sitä ennen mutta seksiä oli vasta sitten kun muutin mieheni luo asumaan.

Viime kesänä tulikin sitten 22-vuotta yhteiseloa ja hän muuten oli ihka ensimmäinen kenen kans seksiä oli ja iältään olin silloin 20-v kun eka kerta oli.

En tarkalleen muista, miten kauan siitä oli. Olisi minun puolestani saanut mennä pitempäänkin vielä, mutta vajaa kuukausi siitä noin oli (minä 20v). Mies oli halukkaampi jo aikaisemmin, pyyti saada tulla yöksi luokseni, ja minä alkuun pyristelin vastaan.

Jaa'a, en osaa sanoa oliko hyvä vai ei. Puoli vuotta seurusteltiin ja muutettiin saman katon alle. Edelleenkin ollaan vielä koeajalla, täytyy koko ajan tarkkailla ja kokeilla toisen sietokykyä erinäisiin asioihin. Kihloissa ei olla vielä. Hyvin on elämä mennyt tähän asti ja ollaan asuttu yhdessä 1, 5vuotta.

Pari viikkoa siihen meni. Oltiin tosin tunnettu jo muutamia kuukausia ennen kuin alettiin seurustella. Olen aina sanonut että tiesin kuukauden seurustelun jälkeen, että hän olisi tuleva mieheni. Ja niin siinä myös kävi, edelleen onnellisina yhdessä. En kyllä mitään kuukausia viitsisi vain pantata panttaamisen vuoksi, onhan se tärkeää tietää, synkkaako myös sängyssä jos mies muuten vaikuttaa hyvältä...

Pari-kolme tuntia. Olimme jo aiemmin tutustuneet irkissä ja jutelleet siellä pari viikkoa, mutta heti kun pääsimme kasvokkain, se oli menoa. Ja nimenomaan minä tein aloitteen, sillä kultani on huomattavastikin minua nuorempi ja varsin kokematon.

Olihan se sööttiä. Ja siitä on nyt liki kahdeksan vuotta aikaa - naimisissakin on ehditty olemaan jo nelisen vuotta! Minulle ainakin seksi ja seksuaalinen yhteensopivuus on erittäin tärkeää, joten ""koeajo"" on mielestäni olennainen osa tutustumisprosessia - ja mielellään heti alkuvaiheessa, jottei tulisi myöhemin siltä osin pettymystä.

Me oltiin tunnettu ja seurusteltu vajaa pari kuukautta ennen seksiä. nähtiin kuitenkin vain vkonloppuisin pitkän välimatkan takia. mies ei vongannut ennemmin vaikka kyllä nyt väittää vonganneensa.en minä ainakaan huomannut. yhtenä iltana sitte ku saavuttiin baarista kotiin, alettiin hellästi tutkii toisiamme,se oli herkkää ja kaunista.

Yhteistyössä