Kauan teillä uudelleensynnyttäjät on mennyt

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Vauvan laskeutumisesta ja kiinnittymisestä että lapsi syntyi. Viikko sitten koki sukkapuikkokivut niin mietin josko ois jo lähestyä... Lyhentynyt 1,5 cm:iin ja pehmeä, vähän auki. Sisätutkimuksessa tuntui pää..kertooko nämä mistään...
 
Yksikään lapsistani ei ole laskeutunut, saati kiinnittynyt, ennen vesien menoa, synnytykset 6,5h, 3,5h ja 4h. Viimeisimmässä kohdunkaula oli 39+5 1,5cm, sormelle auki ja pehmeä, 40+4 1,5 cm, kolmelle sormelle auki ja pehmeä ja käynnistettiin 41+2 samassa tilassa. Toiset kulkevat ns. pallo jalkojen välissä pari kuukautta, toisilla kiinnittyminen ennustaa synnytystä.
 
"vieras"
muksuilla 1v1kk ikäeroa, joten pistän tämän "löysyyden" piikkiin. Kuopus oli kaikkien merkkien mukaan tulossa maailmaan 34+ jotain ja multa kiellettiin mm. esikoisen nostaminen kokonaan. Oli kohdunsuu jo parille sormelle auki ja lyhentynyt. Mutta kuinka ollakkaan, kaveri pullahti sitten maailmaan rv 41+6. Oli aika pitkän viikot kun ei saanut lähteä kauas kotipaikkakunnasta kun "synnytys alkaa hetkenä minä hyvänsä"
 
Mulla oli rv 36 reilulle sormelle auki ja kanavaa 1,5cm jäljellä. Vauva oli hyvin alhaalla (pää tuntui sisätutkimuksessa), sitten rv 38 oli jo kiinnittynytkin.

Nyt rv 40+4 eikä vauvaa näy. Su-ma välisenä yönä suppaili klo 22-05 alle 10 min välein melko kipeästi, mutta välit vaihtelivat ja eivät kipeytyneet vaan tarpeeksi että oltaisi näytille lähdetty sitten kuitenkaan. Ihan varmaan jotain saivat kuitenkin aikaan. Sen jälkeen ei ole ollut merkkiäkään lähdöstä.

Jännä nähdä miten nopeasti tulee ulos sitten kun synnytys lopulta käynnistyy..
 
"vieras"
Mullekin neuvolääkäri tuumi rv 36 ja jotain, että ihan viikosta voi olla kiinni kun syntyy. Niin oli paikat valmiina.. Minä vastasin, että mulla on sellainen fiilis, ettei ihan heti lähde syntymään. Syntyi rv 42+0 laskeutui alas vasta edellisenä yönä.:)
 

Yhteistyössä