Kauan pitää olla laitoksella sektion jälkeen??

• Viestiketjun aloittaja nips ja naps
  • Ensimmäinen viesti
Mä olin viisi päivää mutta tiedän tyyppejä jotka lähteneet toisena päivänä sektion jälkeen kotiin (ei ois munsta ollut moiseen, meinas viidentenäkin päivänä lähteä taju parkkipaikalla).

"..."
Neljä päivää olin. Olisivat vielä pitäneet pari päivää, kun maito ei noussut kunnolla. Päästivät kuitenkin kotiin, kun lapsen paino oli lähtenyt nousuun ja vannoin antavani lisämaitoa jos vaikuttaa imetyksen jäljiltä nälkäseltä.

Suunnitellun sektion jälkeen olisin päässyt halutessani kahden yön kuluttua, mutta maito ei ollut noussut, niin jäin vielä yhdeksi yöksi. Voinnin puolesta olisin voinut lähteä jo samana iltana, kävelin itse kahvioon jne.

Itte olin ekan kans 4 päivää, toisen 3 ja kolmannen kanssa 2 päivää.
Riippuu tosiaan omasta (ja lapsen) voinnista kuin päästäävät. Ja tais asiaan vaikuttaa sekin
toimiiko äitin suoli miten.
Ekan kohalla oisin päässy aikasemmin mutkun iski flunssa niin pitivät päivän pidempään
huilailemassa.

ap.
Voi vitsi mä joudun varmaan sitte jäämään viikoksi.. Mulla on tosi laiska suoli... en muutenkaan käy päivittäin paskalla...ja joka synnytyksen(ala kautta) jälkeen ollu hirvee ummetus :(

Voi vitsi mä joudun varmaan sitte jäämään viikoksi.. Mulla on tosi laiska suoli... en muutenkaan käy päivittäin paskalla...ja joka synnytyksen(ala kautta) jälkeen ollu hirvee ummetus :(
Ei ne hoitsu minulkaa tullu vessaan kattomaan tuliko mitään vai ei. Ne vaan kysyi että tuliko ja miä vastasin.
Antovat joka kerta niitä rakeita mitkä pitäs pehmentää mahaa jotta suoli toimis helpommin.

pe-la välisenä yönä leikattiin ja seuraavan viikon pe päästiin kotia.. eli 7 päivää meni meillä.. tosin lapsi oli 2 päivää keskolassa ja sitten 3 päivää valohoidossa.. itelle ihan hyvä 7 päivää, kun sain sen piikin mahaan.. onks se piikki jotain verenohennuslääkettä tai hyytymisenestolääke? en tiiä.

Yhteistyössä